Expedia.comUSD 175
eDreamsUSD 176
Agoda.comUSD 176
Anmeldt 2. september 2017

Bodd i 4 køys rom menn og var relativt komfortabel men uheldig et par netter med sove kameratene Snorket som en tog plus en natt kom to ung gjester inn kl 0130 og begynt å bråke snakke osv og vekket resten men...ellers er det bare å glemme Wi-Fi inn på rommet om ikke du er så heldig å bo rett ved siden av router...plus siden var gode senger hyggelig personale og veldig bra frokost..

Romtips: Velg enkelt rom eller kun book rom med køyeseng da dere respektere hverandres behov for søvn..
Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, russell75no
Anmeldt 24. februar 2016 via mobile enheter

Kjempebra plass for overnatting med familie.
Ikke hotell frokost men den var veldig bra, det var det en trengte og personal fylte på hele tiden.
Veldig hyggelig og service innstilte ansatte. Kommer helt sikkert tilbake en gang.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, tommyv608
Anmeldt 5. desember 2015

Måtte overnatte her en natt i påvente av plass på Haukland hotell. For de som vil bo billig og uten store krav er dette sikkert greit nok. Veldig enkle rom med enkel køyeløsning og bad som sikkert ikke var gjort noe med de siste 25 år. Seng må du re opp selv. Grei nok frokost og felleskjøkken hvor du kan lage din egen mat. Pizza kunne bestilles i resepsjonen God parkering. Dette er et vandrehjem og må vel gjerne bedømmes etter det.

Dato for oppholdet: oktober 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, skaar
Anmeldt 6. august 2015

Rett under fjellet Ulriken, ligger Montana. Fine rom, grei enkel frokost, og du får mye for pengene. Kort vei til offentlig kommunikasjon og gangavstand til taubanen som tar deg til Ulrikens topp. Vi er veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, wakayoo
Anmeldt 14. mai 2013

Fin beliggenhet like ved Ulriken, gondolen starter like i nærheten eller man kan gå opp, stien er like i nærheten. Fantastisk utsikt. Rent og pent, billig med enkel standard på både rom og mat. Hjelpsom og fleksibel betjening. Dersom man er på budsjett er det et bra valg, ønsker man seg i romantisk byferie, ligger det nok noe for langt fra byen og dens attraksjoner.

Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, Jone S