“Frokost og lunsj”

Kjøkken: Hurtigmat
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Levering
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Økologisk bakeverksted som hver dag baker lokalt med de beste økologiske råvarer. Boller, rundstykker og brød er vår spesialitet, og noen eksepsjonelt gode kaker. Vi er kjent for de supergode sandwichene der du velger deg rundstykke og det du ønsker av pålegg, enten det skal være vegansk, vegetarisk eller med kjøtt. Bollene våre går det gjetord om. Skillingsbolle og mandelbolle er et must når du er innom. Nyt frokost, lunsj eller en ettermiddags kake fra oss. Ta med eller sitt ned. Gratis wifi har vi også. Sees.
Anmeldt 23. august 2021

Altså…… tusen takk for verdens beste opplevelse av pizzabolle, påsmurte rundstykker og koselig lokale.
Vi bor 70 mil unna, dessverre… ellers hadde vi blitt stamkunder.
Nydelig bakverk to dager på rad. Så godt at vi kuttet ut frokosten på vårt dyre hotel og heller spiste hos Dere.
Et minne fre Bergen

Om vi besøker Bergen igjen, går vi i skytteltrafikk opp til Dere.

Takk, Heidi H

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Tusen takk for fantastisk service fra en hyggelig ung mannlig medarbeider da vårt bord, mat og vi ble truffet av en av stedets ubetalende gjester da han måtte på do... Fuglbæsj all over, men servitøren var raskt på plass, rydda, vaska og serverte ny mat og drikke. Tusen takk!
Maten var utmerket!

Takk, Tone N
Anmeldt 16. april 2021

Vi kom på godt brød for å sitte en gjeng å drikke kaffe og diskutere en case oppgave. Vi kjøpte både kaffe og boller for en god penge. Da vi hadde sittet der en time kommer hun ene fra personalet opp og sier vi ikke får sitte der lengre «dere får bruke lese salen til å studere» med en kvass stemme. Ble sjokkert da flere ved siden av oss også satt på PCene sine og jobbet med andre ting. I tillegg skylde hun på at det begynte å bli fult, noe det absolutt ikke var. Gikk på starbucks og fikk beste servicen ever, de er ti ganger bedre og har bedre kaffe.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Thea K
Irene H, Daglig leder på Godt Brød, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2021

Hei hei. Beklager at dere ikke følte dette var hyggelig. Vi har nå svært begrenset antall sitteplasser hos oss på grunn av avstandskrav, og har rett og slett ikke anledning til at gjester sitter hos oss lenge for å studere eller ha hjemmekontor.
Vi har merket alle bordene våre tydelig med informasjon om dette - og sier fra om nødvendig i tillegg.
Heldigvis opplever vi at de aller fleste har forståelse for situasjonen.
Bra dere fant et annet sted å være- vi beklager igjen for at vi dessverre ikke har ubegrenset mengde sitteplasser.

Anmeldt 9. november 2020

Utrolig koselig kafé med ekstremt godt brød og boller. Har vært fast kunde hos godt brød i flere år, men i dag opplevde vi uhyggelig service. Selv etter å ha kjøpt mat og drikke, ble vi bedt om å flytte oss fordi vi hadde pc med oss og de ikke ønsket studering i kaféen. Per dags dato (grunnet COVID-19) er lesesalen stengt, og vi har ikke mulighet til å lese hjemme grunnet bosituasjonen som studenter. Dette forklarte vi, men ble likevel bedt om å flytte oss. Kommer ikke tilbake dit flere ganger da det var svært ubehagelig.

Dato for besøk: november 2020
Takk, stengtlesesal
Irene H, Daglig leder på Godt Brød, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2021

Hei, nå har vi litt færre bord enn vanlig for oss for å i vareta smittevernreglene For at flest mulig skal få spise lunsj og kose seg med boller og kaffe hos oss har vi sagt nei til både hjemmekontor og studier i de mest travle periodene.

Anmeldt 16. oktober 2020

Jeg var der på 15/10/20 og det var en fin opplevelse! Kristin ta bestillingeren min, og hun var veldig veldig vennlig og tjenlig med meg! Det er flott å bli tatt vare på sånn! Også jenta som lager kaffeen min har en vakker smil! Jeg tror det bare burde være bedre alternativ for veganske menneskene, eller ha billigere priser for enklealternativ som en sandwich med bare grønnsaker. Også 5kr ekstra for valge vegansk mælk er så mye. Selvølgelig jeg kommer tilbake! Takk! =)

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 334alanl

Reisende som så på Godt Brød, så også på

Har du vært i Godt Brød? Del dine erfaringer!