Scandic Ornen(Bergen)(Mye for pengene!)
Priceline
Clarion Hotels
Clarion Hotels
Hotel No 13(Bergen)
Hotel No 13
  • Frokost inkludert
Grand Hotel Terminus(Bergen)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Augustin Hotel(Bergen)(Mye for pengene!)
Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Passer godt til UiB besøk for familie, pene og rene rom. Fint beliggende ved parkområdet med fugleliv. Stille og rolige omgivelser uten lang vei til yrende byliv med spisesteder og barbesøk. Kort vei til nærbutikk.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, SiriHavstein
Anmeldt 13. januar 2017

Bodde her 10 netter, og har ikke en eneste ting å klage på! Hyggelig og blid betjening som alltid stiller opp, flott hjemmekoselig rom og fantastisk hotellfrokost som ikke er som alle andre standard frokoster. De lager hjemmelagede knekkebrød, syltetøy og eggerøre, smoothie ++. Hjemmelagde brownies står alltid fremme nede og de er også farlig gode. Kort vei å gå til byen. Anbefales på det varmeste!

Romtips: 3.etasje har god utsikt og er stille rom.
  • Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Ida B
reime, Daglig leder på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2017

Hei Ida :-)

Tusen takk for din supre anmeldelse! :-) For alle oss som jobber på hotellet , betyr det mye at alle våre gjester trives hos oss. Vi ønsker at våre gjester skal føle seg hjemme
Vi får mye skryt for vår lille frokost buffet. Vi prøver at det som er på buffet skal være god kvalitet og se frisk ut. Glad for at du også likte vår hjemmebakte brownie. Håper du fikk med deg oppskriften. Den er super enkel og lage og vi baker den hver dag.

Vi ønsker deg velkommen til oss en annen gang også-

Med vennlig hilsen
Alle jentene på hotel Park

Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Et veldig sjarmerende hotell nesten helt oppe ved Nygårdsparken. Relativt små, men hyggelige rom, veldig god frokost med mye hjemmelaget mat, hyggelig område med småbord ved resepsjonen og svært forekommende personale. Hotellets sjokoladekake som man kan forsyne seg av hele dagen - gratis - er kjempegod! Får følelsen av å være gjest i en gammel villa. Har bodd her to ganger og kommer igjen!

Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Camilla B
Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Anbefales varmt for romantisk helgebesøk i Bergen. Førsteklasses service. Hjemmelaget og god mat. Få kanaler (1) på en liten TV, men gratis WiFi, så hvem trenger TV da? Fin beliggenhet sentralt med utsikt over Bergen.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Bjørn Christian Ø
Anmeldt 1. november 2016 via mobile enheter

Lite og koselig hotell/pensjonat sentralt i Bergen. Hyggelig rom, dog litt trangt bad. God og variert frokost. Strålende mottagelse ved innsjekk med beskjed om at barn (som ikke bodde på hotellet) selvfølgelig bare måtte komme på frokost - uten ekstra betaling. Dette blir vårt faste sted i Bergen i fremtiden.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Arne T