Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig hotell sentralt i Bergen.
Fin utsikt over byen fra Nygårdshøyden.
Elsket den gamle innredningen blandet med nytt. Hjemme koselig.
Deilig seng å sove i.
Vil helt klart bruke dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Mocca_11
reime, Manager på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei Mocca :-)

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så super omtale. Vi blir altid veldig glade når gjestene våre trives hos oss.
Velkommen tilbake til oss en annen gang.

Mvh

Anmeldt 16. februar 2018

Ett fantastisk hotell drevet av 2søstre. Anbefaler alle å overnatte her når man er i Bergen. Skal du være i Bergen over en lengre periode har de også nydelige romslige studioleiligheter til en rimelig penge.Passer perfekt for par eller forretningsreiser.Må være byens best bevarte hemmelighet. Stille og rolig område med kort avstand til sentrum.. ca 5 minutter.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Kyllingen
reime, Eier på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Kjære Kyllingen.

Tusen takk for din fine omtale av hotellet. Så kjekt å lese at du trives hos oss.

Det stemmer at vi har et hus rett over gaten for hotellet med 8 studio leiligheter og 1 lite konferanse rom til 8 personer. Dette bygget kaller vi 2 døtre og kan bestilles på booking@2dotre.com . Størrelsen varierer fra ca 20 til ca 43 kvadrat. Alle har egen kjøkken løsning med oppvask maskin og alle badene er med vaskemaskin/tørketrommel.

Hjertelig velkommen tilbake på hotel Park eller på 2Døtre.

Mvh hilsen

Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Et hotel som setter gjestene i høysete. Topp skår på sjarm, personlighet og personell. Mitt "første valg" på overnatting i Bergen. Innfrir alle forventinger. Stille og rolig samtidig som det kun er en liten spasertur til bryggen.

Dato for oppholdet: juni 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Knut B
reime, Leder  på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2017

Kjære Knut .

Tusen takk for kjempe hyggelig omtale. Vi er så glad for å lese at du trives hos oss.

Hjertelig velkommen til oss neste gang du besøker Bergen .

Mvh
All jentene på Hotel Park

Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Passer godt til UiB besøk for familie, pene og rene rom. Fint beliggende ved parkområdet med fugleliv. Stille og rolige omgivelser uten lang vei til yrende byliv med spisesteder og barbesøk. Kort vei til nærbutikk.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, SiriHavstein
Anmeldt 13. januar 2017

Bodde her 10 netter, og har ikke en eneste ting å klage på! Hyggelig og blid betjening som alltid stiller opp, flott hjemmekoselig rom og fantastisk hotellfrokost som ikke er som alle andre standard frokoster. De lager hjemmelagede knekkebrød, syltetøy og eggerøre, smoothie ++. Hjemmelagde brownies står alltid fremme nede og de er også farlig gode. Kort vei å gå til byen. Anbefales på det varmeste!

Romtips: 3.etasje har god utsikt og er stille rom.
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 812idab
reime, Daglig leder på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2017

Hei Ida :-)

Tusen takk for din supre anmeldelse! :-) For alle oss som jobber på hotellet , betyr det mye at alle våre gjester trives hos oss. Vi ønsker at våre gjester skal føle seg hjemme
Vi får mye skryt for vår lille frokost buffet. Vi prøver at det som er på buffet skal være god kvalitet og se frisk ut. Glad for at du også likte vår hjemmebakte brownie. Håper du fikk med deg oppskriften. Den er super enkel og lage og vi baker den hver dag.

Vi ønsker deg velkommen til oss en annen gang også-

Med vennlig hilsen