Expedia.comUSD 191
eDreamsUSD 191
CheapTicketsUSD 191
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Ble møtt av superhyggelig betjening i sjarmerende innredet hotell på Nygårdshøyden. Alt helt topp med unntak av at sengen ikke var så god og knirket ved hver minste bevegelse (rom 18). Frokosten ble servert i liten spisestue og den lille matkroken rommet langt mer enn en kunne forestille seg. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, FrankogKari
reime, Daglig leder på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Hei FrankogKari.

Tusen takk for super fin anmeldelse av hotellet.Vi skal får sjekket opp knirken på rom nr 18, tusen takk for dere gav beskjed,

Hjertelig velkommen til oss en annen gang også-

Med vennlig hilsen
Alle jentene på Hotel Park

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig hotell sentralt i Bergen.
Fin utsikt over byen fra Nygårdshøyden.
Elsket den gamle innredningen blandet med nytt. Hjemme koselig.
Deilig seng å sove i.
Vil helt klart bruke dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Mocca_11
reime, Manager på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei Mocca :-)

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så super omtale. Vi blir altid veldig glade når gjestene våre trives hos oss.
Velkommen tilbake til oss en annen gang.

Mvh
Alle jentene på hotel Park

Anmeldt 16. februar 2018

Ett fantastisk hotell drevet av 2søstre. Anbefaler alle å overnatte her når man er i Bergen. Skal du være i Bergen over en lengre periode har de også nydelige romslige studioleiligheter til en rimelig penge.Passer perfekt for par eller forretningsreiser.Må være byens best bevarte hemmelighet. Stille og rolig område med kort avstand til sentrum.. ca 5 minutter.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Kyllingen
reime, Eier på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Kjære Kyllingen.

Tusen takk for din fine omtale av hotellet. Så kjekt å lese at du trives hos oss.

Det stemmer at vi har et hus rett over gaten for hotellet med 8 studio leiligheter og 1 lite konferanse rom til 8 personer. Dette bygget kaller vi 2 døtre og kan bestilles på booking@2dotre.com . Størrelsen varierer fra ca 20 til ca 43 kvadrat. Alle har egen kjøkken løsning med oppvask maskin og alle badene er med vaskemaskin/tørketrommel.

Hjertelig velkommen tilbake på hotel Park eller på 2Døtre.

Mvh hilsen
Alle jentene på hotel Park

Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Et hotel som setter gjestene i høysete. Topp skår på sjarm, personlighet og personell. Mitt "første valg" på overnatting i Bergen. Innfrir alle forventinger. Stille og rolig samtidig som det kun er en liten spasertur til bryggen.

Dato for oppholdet: juni 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Knut B
reime, Leder  på Hotel Park Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2017

Kjære Knut .

Tusen takk for kjempe hyggelig omtale. Vi er så glad for å lese at du trives hos oss.

Hjertelig velkommen til oss neste gang du besøker Bergen .

Mvh
All jentene på Hotel Park

Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Passer godt til UiB besøk for familie, pene og rene rom. Fint beliggende ved parkområdet med fugleliv. Stille og rolige omgivelser uten lang vei til yrende byliv med spisesteder og barbesøk. Kort vei til nærbutikk.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, SiriHavstein