Talking Statues Walking Tour in Bergen

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve KODE Kunstmuseene i Bergen på
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi tilbrakte en regnværsdag i Bergen med å se Kode. Vi så Kode 2,3 og 4 - Kode 1 var dessverre stengt. Det var utrolig mye god kunst å se. Var ikke klar på forhånd over hvor mange Munch mv som er hos Kode. Flotte bygninger også, som er severdige i seg selv. Neste gang håper vi Kode 1 er åpen, da vi gjerne vil se utstillingen med sølv.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, anneo518
Anmeldt 10. juli 2020

Når Picasso er utstilt på Kode 2, må utstillinga besøkast. Betjeninga var hyggeleg og fasilitetane OK. Informasjonsfilm rulla kontinuerleg om verka.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Trehar
Anmeldt 6. juli 2020

Edvard Munch, Tidemann og Gude og mange flere kunstnere. Det var den 3. største samling av Edvard Munch i verden og vi lærte mye om hans bilder og andre.

Fasinert over at de kunne male så detaljert når de ikke hadde fotografier å se etter.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, audcharlotteu
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Stor utstilling med Munck sine verker. Var populært og kø til ut døren.

Litt knapt med kun 2 toalett (gjelder kode 2) på deling mellom museet og Smakverket.

Merk St billetten gjelder for 2 dager.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, helt1
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Brukte et par timer for å besøke Kunstmuseene. Vil gjerne bruke flere dager. Så på maleriene av Per Krohg, Eve Bonfire, Edvard Munch. Overraskende stor samling av storartet kunst.

Dato for opplevelse: desember 2019
4  Takk, Lena_Oslo