Vi støtter følgende nettlesere:

“Fantastisk beliggenhet og rent, men dårlig vakthold og service fra de ansatte” 3 av 5 bobler
Anmeldelse av Bergen YMCA Hostel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Bergen YMCA Hostel
Christchurch, New Zealand
Nivå Bidragsyter
12 anmeldelser
9 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
“Fantastisk beliggenhet og rent, men dårlig vakthold og service fra de ansatte”
3 av 5 bobler Anmeldt 24 desember 2012
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original

PRIS – dette var det billigste vi kunne finne. BELIGGENHET – fantastisk beliggenhet – i sentrum av byen – innen gangavstand til turistattraksjoner – 2 minutters gange fra flybussen sin bussholdeplass ved fisketorget – 7 til 10 minutters gange til togstasjonen. I nærheten er det masse kafeer, barer, kiosker og dagligvareforretninger. STILLE – vi var heldig at den etasjen og rommet vi bodde i var stille. SIKKERHET – veldig dårlig sikkerhet – i løpet av tiden vi bodde på gjestgiveriet, låste samme mann seg inn på rommet vårt både på dagen og natten (5 om morgenen). De ansatte hadde ingen ide om hvem denne personen var eller hvordan han hadde fått tak nøkkelkort til rommet!! Lokale menn som drakk ble ofte observert i å bruke toalettet på gjestgiveriet. Gjestgiveriet har en policy om ingen alkohol. ANSATTE – var ikke hjelpsomme eller vennlige, de var faktisk litt frekk. RENSLIGHET – rommet vårt med bad var plettfritt. ROMMET – rommet vårt med 4 senger var komfortabelt med bad og et lite kjøkken. Det var gratis trådløst internett og datamaskiner tilgjengelig i oppholdsrommet. Sengetøy var inkludert i prisen. Har heis som går til alle etasjer. Vi ville bodd der igjen på grunn av bra beliggenheten og billig pris, og håpe at sikkerheten var blitt bedre! Norge er VELDIG dyrt!!!

Nyttig?

• Spansk først
  • Uspesifisert
  • Alle nye på norsk
Norsk først
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Bergen hotellene
Clarion Hotel Admiral
Augustin Hotel
Nr. 14 av 47 i Bergen
4.0 av 5 bobler 647 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Bergen YMCA Hostel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Bergen YMCA Hostel

Nr. 4 av 27 temaovernatting i Bergen
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 203 - kr 839
Antall rom: 22
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med HostelWorld og Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Bergen YMCA Hostel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Bergen Ymca Hotel Bergen

Er dette din oppføring på TripAdvisor?