“Skuffende”

Bella Napoli Pizzeria
Vurdert som nr. 211 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 8. august 2021

Vi bestilte Lasagna og pasta. Maten ble servert relativt kjapt, men smakte ingenting. Lasagnaen var en tykk gråaktig grøt, hva som var pasta og hva som var saus var umulig å si. En underlig konsistens. Pastaen var heller ikke spiselig. 2 forskjellige pastaretter smakte helt likt. Det blir nok dessverre ikke flere besøk hit.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, IngvildH70

Anmeldt 24. juni 2021

God pizza. Veldig kjapp på levering når en bestiller hjem.
Restauranten har virkelig fått et løft etter oppussing. Fint sted for familien.

Dato for besøk: april 2021
Takk, stineo2014
Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

Alltid god pizza og fantastisk betjening. Du blir alltid tatt godt i mot og godt fulgt opp underveis. Gå for pizzaene, det er kanskje de beste rettene. Synd at de ikke har 0,8 liter brus fremdeles, men ellers veldig bra.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, VilhelmThygesen
Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Greit nok. Biffsnadder ok, salaten fryktelig kjedelig uansett hva du bestiller. Pizza er bra. Pasta er ok. Kjøttrettene kunne vært bedre. Hyggelig at de har pusset opp. Hyggelig betjening. De er lite ydmyke om de tar feil. Noe de gjør rett så det er.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lmf1972
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Bella Napoli har servert god pizza (og annen mat) så lenge jeg kan huske. Om jeg skulle gitt restauranten ett tips var det å marinere kyllingen med timian istedenfor karri. Karri har ingenting på en pizza å gjøre, men kylling marinert i timian er en favoritt på pizza. Uansett, Bella får 5 stjerner fra denne Nesttun gutten.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, makkismatikk

Reisende som så på Bella Napoli Pizzeria, så også på

Har du vært i Bella Napoli Pizzeria? Del dine erfaringer!