Veldig kult sted

Vilvite er et utrolig kult senter for både store og små. Du kan lære masse der og gjøre masse kule... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Cecilie Lønning... A
Kjempegøy for store og små!

Dette var gøy for både barn og voksne :-) Om du er på tur til Bergen med barn så bør absolutt dette... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
janoles154
Molde, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 11. desember 2018

Spennende opplevelser med mange forskjellige stasjoner der en kan prøve ut fysikk på en svært lærerik måte.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Yngve T
Lars-Le-Ma, Manager på VilVite Bergen Science Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen!

«Gøy, spennende og lærerikt» - som om jeg skulle sagt det selv :-)

Jeg ønsker dere velkommen tilbake til VilVite, og et inspirerende 2019!

Beste hilsen Lars (direktør)

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Familiebesøk med medlemer fra 3 til 45 år. Alle har kost seg og alle har lært noe nytt. Til og med fysikklæreren hadde noe å lære her.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Øystein S
Lars-Le-Ma, Manager på VilVite Bergen Science Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei, fysikklærer. Dette var veldig kjekt å høre! Beste hilsen, Lars

Anmeldt 12. juli 2018

Veldig morsomt sted med mye å gjøre for barn. Jeg synes det var veldig gøy å tilbringe tid her, spesielt den sykkelen!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, SupEvan
Anmeldt 25. juni 2018

Ligger litt i utkanten av sentrum. Mange gøyale naturvitenskapelige eksperimenter og utstillinger. Mest for litt større barn og ungdom. Cafe

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Laila T
sadand, General Manager på VilVite Bergen Science Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Takk for at du deler din opplevelse fra VilVite. Det er hyggelig å høre at dere hadde en besøket var vellykket. Vi prøver å ha et tilbud til "barn I alle aldre". Sommerhilsen fra Svein Anders Dahl, direktør

Anmeldt 18. april 2018

Jeg, som 22 åring, tok med min far for en artig dag på VilVite-senteret. Vi visste ikke hva vi hadde i vente, men overrasket ble vi. Det var noen ting som passet for alle aldre, mens flesteparten av aktivitetene er forbeholdt barn og unge. Vi tilbringte mange timer der, og hadde det gøy i lag. For å komme seg dit kan man enkelt ta bybanen fra sentrum til Florida, gå av der og gå langs Nygårdsparken mot BI. Så ser man det ganske kjapt.
Syns prisene var litt høye, men man går igjen endel for pengene. Kule ting som å være meteorolog på "TV" (dette blir spilt inn, og man kan beholde videoen), prøve å kjøre motorsykkel fort (VR) og masse annet.
Anbefales på en regndag i Bergen med barn!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, verenemh