Veldig kult sted

Vilvite er et utrolig kult senter for både store og små. Du kan lære masse der og gjøre masse kule... les mer

Anmeldt 4. oktober 2020
Cecilie Lønning... A
Gøy for barn og voksne

Anmeldt 2. januar 2020
454kjetilh

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 2. januar 2020

VilVite har klart å sette sammen et konsept som er spennende og lærende for barn i flere aldre, og enkelte saker er også gøy for voksne.
Det er ikke like mye å ta seg til for barn under 4-5 år, men det er nok også litt individuelt. Perfekt for barn mellom 6-10!

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, 454kjetilh
mmtorkildsen, Communication på VilVite Bergen Science Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei! Og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er klart at installasjonene våre treffer litt individuelt. Vi prøver stadig å utvide tilbudet vårt så det treffer ennå flere nysgjerrige barn, og voksne!
Hjertelig velkommen tilbake.
Mvh Marte, VilVite

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi var der (tre voksne og 3 barn 9 år, 7 år og 2 måneder). Kjempegøy for store og små!
De klarer å gjøre barna nysgjerrige på vitenskap. OK pris for familiebillett.
Vi skal komme tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 138anjas
Lars-Le-Ma, Manager på VilVite Bergen Science Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Tusen takk for hyggelig attest! Kjekt å høre at vi lykkes med å skape nysgjerrighet slik at barn, men også voksne, får lyst til å utforske vitenskapens vidunderlige verden. Vel møtt når dere kommer tilbake!

Anmeldt 5. juli 2019

God lekeplass på en regnværsdag.
Moro for både voksene og barn. Fine oppgaver og erfaringer for barn å lære av.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Cberge

Moro og lærerikt, med appell til voksne og barn: Takk for den gode tilbakemeldingen!

Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Superfornøyde, både små og store. I alderen 5-19 + mor, hadde alle nytte av turen. Det er noe som alle syns er spennende

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, SnupyJames

Gledelig å høre at både 5-åringen, 19-åringen og moren hadde det kjekt :)

Anmeldt 17. februar 2019

Både voksne og barn lærer om ulike vitenskapelige fenomener på en gøy måte, barna får lekt og boltret seg samtidig som de lærer en del om ulike fenomener.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, zylva
Lars-Le-Ma, Manager på VilVite Bergen Science Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

Det å fortelle voksne og barn om vitenskapelige fenomener mens de leker og har det kjekt er selve målet med VilVite, så den tilbakemeldingen varmet godt! :-)