“Perfekt lunsj”

God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. november 2018

I løpet av en uke tok jeg meg to turer hit med forretningspartnere for å spise lunsj. Det ble to gode opplevelser. Servicen var ypperlig, maten var av god kvalitet og ikke minst stedet og plasseringen er midt i blinken for slike "raske" måltider der man har ro nok til å snakke mens man spiser.

anbefales

1  Takk, 0hussama

Anmeldt 5. juli 2018

Bestilt bord på Kippers og ble tatt vel imot og henvist plass. Høfflige kelnere som raskt kom med drikke. Som Cøliaker var det godt å se at menyen beskrev alergener og det var godt at kelnerne informerte at de kunne servere "alle" retter glutenfri. Ville bestille andelår med tilbehør, men det hadde de ikke (skuffende). Gikk for glutenfri Nordnesburger med tilbehør. Brødet var herlig men hamburger var noe smakløs. Ok tilbehør. Til dessert hadde vi Chiafr pudding som desverre var en skuffelse. Belliggenhet er perfekt på solrike dager med stor uteplass.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 277arnee
Anmeldt 18. juni 2018

Det er jo en flott beliggenhet, som også er eneste grunn til å besøke restauranten. Øl i plastglass er forsåvidt greit, men når jeg bestilte en Skagensalat kom det ett fat med noe vissent grønt med en halv boks Denja tømt over. 170 kr og ikke engang en brødskalk ved siden av, en total rip-off

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, NTorkelsen
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Menyen var ikke rikholdig og vi valgte våre retter med alternativer. Vi må bestille ved baren. Da vi skulle bestille hadde de ikke de rettene vi hadde ønske om. Det er for dårlig. Service viket tilfeldig. En måtte kalle på servitørene. De hadde ikke peiling på hva som vi Kunne bestille på menyen, før de hadde slått det inn i kassen. Det så også ut for at servitørene var mer opptatt med å prate med hverandre enn å ha rettet sin oppmerksomhet mot kundene.
Stedet burde ha alle forutsetninger for kunne drive bra, Men da må holdingene endres radikalt.
Maten var på det jevne. Ikke noe å skrive hjemom

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 63jarleh
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Denne kafeen har særpreg og ligger litt utenfor sentrum av Bergen, men det er en fin spasertur ut dit. Hyggelig betjening bidrar til å skape det lille ekstra på denne kafeen. Spennende matutvalg, og med godt utvalg i kalde og varme drikker bidrar til positive opplevelser på dette stedet. Særs flott beliggenheten ved fjorden, og med uteservering som er et kjempepluss for sjøfartsbyen Bergen. Eneste restaurant i Bergen som virkelig ligger på bryggekanten.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, travelmann3

Reisende som så på Kippers Bar & Cafe, så også på

Har du vært i Kippers Bar & Cafe? Del dine erfaringer!