“Lakereker”

God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. juli 2021

Bestilte rekesmørbrød. Andre ved bordet bestilte skagenrøre. Alt lover bra og været var fantastisk. Så kommer maten. Lakereker....

Takk, 725catoe

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte hamburger. Chipsene var halvkalde og soggy, ketchupen var angivelig hjemmelaget. Burgeren var ikke gjennomstekt. Smakte lite. Det lille den smakte var forglemmelig.
Andre i reisefølger bestilte rekesmørbrød. Om du gjetter at rekene kom rett fra lakebøtta, gjetter du riktig.
Spisestedet ligger rett ved fjorden og serverer reker for lake.

Får to stjerner.
For beliggenheten.

Takk, 920roger_
Anmeldt 3. juli 2021

vi spiste den varmeste uken på kippers, men tydeligvis ventet vi lenge til tross for å ha reservert bordet fordi jenta ved inngangen ikke visste hvordan de skulle klare seg.
Vi satte oss og la merke til at personalet endret alt.
spiser og enda mindre og verre enn før, spiste jeg en cesarsalat, et spørsmål til lederavdelingen:
hvis stedet vender mot havet, hvor er fisken?
fisk ble en gang grillet ute.
stygg ledelse og uprofesjonell.

Takk, viking5959
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket bord til 9 personer og gledet oss til å sitte ute i solen. Vi fikk ikke sitte langs sjøkanten selv om det var ledig hele kvelden. Etterhvert kom det opp en stor svart skillevegg bak oss pga konsert som ble flyttet ut fra verftet pga det fine været. Dermed mistet vi solen og lyden fra konserten var veldig høy. Ba om vann 3 ganger før vi fikk det. Mye rot med bestillingene og maten var helt ok. Noen fikk maten etter de andre hadde spist opp. En servitør tømte ut et glass med drikke ved en feil og vi fikk ikke dette refundert selv om vi sa ifra. Vi måtte be om at de ryddet vekk tallerkner lenge etter vi var ferdig å spise. Veldig dårlig opplevelse.

Takk, Kristine A
Anmeldt 1. juli 2021

Vi var en gjeng på 9 stk. som spise middag. Maten kom veldig sent til bordet, og det gikk tregt å få drikke. Personalet sa selv at det var veldig travelt, så de var tydelig underbemannet. Det var ekstra kjedelig for vårt bord at de satte opp et sort gjerde rett bak oss, siden det skulle være konsert rett ved siden av. Men maten var utrolig god, blåskjellene er virkelig å anbefale! Håper de får flere folk på jobb, slik at det ikke blir kaos for de som er der!

Takk, Elisabeth0403

Reisende som så på Kippers Bar & Cafe, så også på

Har du vært i Kippers Bar & Cafe? Del dine erfaringer!