Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fint. Stille rolig, flotte Grøntarealer med bademulighet.
Godt egnet med både telt og campingvogn/bobil, men noen plasser krever ekstra lang skjøtekabel for strøm.
Fantastisk godt servicenivå med hyggelige folk.
Sanitæranlegg og kjøkken i beste klasse med utrolig godt renhold. Private familiebad, og lukket/personlig toalett.

Romtips: Gjesteparkering og elbillading med butikker og bensinstasjon i umiddelbar nærhet.
Takk, Ann J
Anmeldt 15. mai 2021

God service, Det var rent og pent ute rundt området og i servicehuset. Det var nærhet til matbutikk og besinstation. Vi hadde lyst på pizza til middag og da fantes det 2-3 pizzaria 3 km fra campingen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Stromsmark
Anmeldt 30. mars 2021

Ren og fin leilighet med gode fasiliteter. Fine turmuligheter i området, og bare en kort kjøretur unna Bergen sentrum og andre shopping muligheter. Dagligvarebutikk et par minutters gange unna. Utrolig hyggelig personal som er svært behjelpelig.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, J190MVlenan
Anmeldt 7. september 2020

Vi bodde her i 3 netter fordi vi skulle besøke familien i Bergen. Vi hadde med campingvogn og plassene som er reservert vogner/bobiler er store områder med grus dekke. Vi følte det litt som å parkere på en parkeringsplass. Det var ikke så fint å sitte utfor vogna. De med telt fikk campe på gress.
Servicehuset var helt greit, rent og ordentlig. Eneste minus var at ytterdøra hele tiden var festet slik at den stod vidåpen. Det gjorde at det var fryktelig kaldt, så dusjingen tok vi hos familien.
Vi tenker dette er en grei plass å overnatte ved gjennomreise, vi ville nok ikke bodd her i lengre tid hvis vi ikke hadde familien så nært.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, merethehundnes
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra, nytt sanitæranlegg, alt er berøringsfritt. Selve campingen ligger fint.
Litt langt fra Bergen sentrum, men helt greit med buss og bybane. Hadde en overnatting med campingvogn.
Kan trygt anbefale stedet

Dato for oppholdet: august 2020