“Fantastisk besøk i Bergen”
Anmeldelse av Logehaven

Logehaven
Bestill bord
søn. 17.10.
20:00
Vurdert som nr. 383 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: LogeHaven er en helårlig uterestaurant i hjertet av Bergen. Her kan du ta deg en pause med god mat og drikke i solen, eller under tak om det skulle regne. Ingen anledning er for liten eller stor for LogeHaven. Her møttes et tversnitt av bergensere og tilresiende for en kaffe, et glass vin eller øl eller en matbit. Det perfekte møtested før en middag eller revy, etter en middag eller revy - eller rett og slett stedet du tilbringer hele kvelden.
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

En av de absolutt beste dagene i Bergen med sol fra skyfri himmel og en kald halvliter ved besøk i Logehaven.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bente1959

Anmeldt 2. august 2020

Tok veldig lang tid før vi fikk bestilt mat. Dårlig service. Kyllingsalaten var ikke noe å skryte av. Confitert kylling var dårlig tilberedt med grønnsaker stekt i fett. Hadde ingen ting med poke bowl å gjøre.

Takk, unnigretes
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 9 som stakk innom for en forfriskning i lunsjtiden. Sol og varme gjorde at vi satt ute. Raskt ble bord ordnet. Bestilling / betaling via app var en finurlig løsning i Koronatiden. Forfriskninger ble rask etter bestilling servert. Helt enkel og grei plass i sentrum av Bergen

Dato for besøk: juni 2020
Takk, FRG47
Anmeldt 20. januar 2020

Vi spiste lunch her, bra service, god mat og god drikke. Her var mange gjester, men serveringen gikk kjapt.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, olen61
Anmeldt 27. juni 2019

Kastet oss bort for en reservasjon som var om 15 minutter. Vi hade kjøpt drikke o ville ha en plass at sitte på. De eineste stolene i som var ledige var det fuglebæsj på, spurte hon som jobbet om hon kunne vasket de så vi kunne sitte men hon ville heller vaske bordene som hon hade 15 minutter på seg att vaske til neste reservasjon

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Roam483116

Reisende som så på Logehaven, så også på

Har du vært i Logehaven? Del dine erfaringer!