“ELENDIG! Terningkast 1”
Anmeldelse av Logehaven

Logehaven
Vurdert som nr. 406 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: LogeHaven er en helårlig uterestaurant i hjertet av Bergen. Her kan du ta deg en pause med god mat og drikke i solen, eller under tak om det skulle regne. Ingen anledning er for liten eller stor for LogeHaven. Her møttes et tversnitt av bergensere og tilresiende for en kaffe, et glass vin eller øl eller en matbit. Det perfekte møtested før en middag eller revy, etter en middag eller revy - eller rett og slett stedet du tilbringer hele kvelden.
Anmeldt 21. juli 2021

Ved ankomst ble vi geleidet bort til vårt reserverte bord, og fikk en halvspiss beskjed om at bestilling måtte skje via QR-kode på bordet, ettersom "systemet" var nede. Tydeligvis var også dette systemet nede, da det ikke var mulig å bestille noe her heller. Følgelig henvendte vi oss til en servitør i baren som antydet at det straks skulle komme en servitør å ta imot bestilling — det gjorde det imidlertid aldri. Etter nærmere 45 minutter besluttet vi oss for å forlate stedet. Servitørene forsøkte verken å beklage eller hindre oss fra å dra. Sjanseløst.

Finn et annet sted om du enten er tørst, sulten eller ønsker god service! Menyen er dessutem SVÆRT begrenset.

BEDRE ALTERNATIVER ER Å OPPDRIVE OVER HELE BYEN!

Takk, 136aleksander
Morten B, Daglig leder på Logehaven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei. Vi beklager din opplevelse og det skal ikke være slik. At kassesystemene har vært nede har riktignok vært en utfordring og stressfaktor, men service, det å bli sett og fanget opp skal ikke lide under dette.

Hvis du tar kontakt gjennom post@logehaven.no vil vi gjerne få invitere dere tilbake.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til 8 pers, tidlig P dagen. Ankom stedet hvorpå bord ikke var klargjort. Hvorpå en person slang sammen 4 tomanns bord, informerte om at kassen ikke fungerte, så vi måtte bestille via meny/QR kode og forsvant. Forsøkte å bestille digitalt - men det fungerte ikke og rakte armen i været i 35 min for å få kontakt med betjeningen som kun var opptatt med å servere øl til de nærmeste gjestene. Etter 40 min uten at noen hadde oppdaget oss tiltross for at restauranten hadde tildels lite gjester, så forsøkte en av oss å gå bort og be servitør om å komme for å ta i mot bestillinger. Ventet så ytterligere 15 min, hvorpå vi så bestemte at vi skulle forlate denne håpløse restauranten. Styr unna hvis du er sulten og tørst!!!

Takk, annbrann

Anmeldt 12. juni 2021

Jeg har bestilt fiskesuppe for 199 kr. Det var den minste suppeporsjonen jeg har noen gang fått. En liten skål desset- eller barneskål. Det var ingen fisk eller skjell i suppen, bare 4 mini fiskeboller i fiskekraft som smakte Toro sin fiskesuppe. Og 3 gullråtstrå. Det var veldig dyr suppe med få ingredienser. Jeg ble ikke halvmett.

1  Takk, ReginaSilvana
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

En av de absolutt beste dagene i Bergen med sol fra skyfri himmel og en kald halvliter ved besøk i Logehaven.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bente1959
Anmeldt 2. august 2020

Tok veldig lang tid før vi fikk bestilt mat. Dårlig service. Kyllingsalaten var ikke noe å skryte av. Confitert kylling var dårlig tilberedt med grønnsaker stekt i fett. Hadde ingen ting med poke bowl å gjøre.

Takk, unnigretes

Reisende som så på Logehaven, så også på

Har du vært i Logehaven? Del dine erfaringer!