“Helt ok.”
Anmeldelse av Pergola mat og vinbar

Pergola mat og vinbar
Vurdert som nr. 15 av 469 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av vin. God antipasti. Pizzaene var ganske plain og ikke mye smak.
Et glass på bordet ble knust, jeg fikk glasskår i mitt vinglass. Servitøren sa først at jeg selvsagt skulle få et nytt glass (det var helt fullt), noe jeg takket for og syntes var veldig fint! Gjorde det lille ekstra for min del. Deretter kom han bort igjen og sa at jeg «godt kunne få et nytt glass vin- men at jeg da måtte betale for det». Dette er egentlig ganske smålig og ikke særlig serviceinnstilt, da det ikke var selvforskyldt. Ellers hyggelig atmosfære.

Takk, travelhelena1

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted å møte venner på, stort utvalg av viner og et lite utvalg av mat. Fine lokaler i en hyggelig bakgård, hyggelig betjening med mye vinkunnskap.

Takk, thehyl
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Var tre vennepar som ville spise her en kveld, hvor en var Cøliaker (glutenfri mat). På menyen var det kun Pizza samt ost, pølse m/tilbehør. Alle bestilte Pizza samt ost pølse/skinke fat. Glutenfri Pizza var ikke noe problem og det var heller ikke glutenfritt brød til ostefat. Den glutenfrie Pizzaen var liten og pizzabunn var en tortilla lefse. Jeg fikk riktignok 2 stk'er da den var så liten, men vil ikke kalle dette for Pizza. Da vi fikk ost/pølse/skinkefat så fortalte servitør at skinken var skåret opp på samme sted som brød var skåret opp og at de ikke kunne garantere at det ikke inneholdt gluten. Servitør løste det elegant med å komme med egen oste/pølse/skinkebrikke hvor alt var ok. Dette burde vært i orden ved første servering. Hyggelig betjening, god atmosfære i lokalet, skuffende "Pizza".

Takk, 277arnee
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig og bortgjemt perle i Bergen.
God mat, god vin, og hyggelig betjening.
Kommer mer enn gjerne tilbake

Dato for besøk: august 2018
Takk, hansj_rgenv2015
Anmeldt 30. juli 2018

Veldig hyggelig restaurant med trivelig betjening og veldig god mat! God vinkunnskap og utvalg har de også, her kan man helt trygt bruke både tid og penger, kort sagt anbefales stedet, selv har jeg vært der mange ganger!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Håkon G

Reisende som så på Pergola mat og vinbar, så også på

Har du vært i Pergola mat og vinbar? Del dine erfaringer!