“Godt gjemt perle ”
Anmeldelse av Pergola mat og vinbar

Pergola mat og vinbar
Vurdert som nr. 33 av 445 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Godt utvalg viner med god veiledning. Nydelig steinovnsbakt pizza. Enkel meny.
God atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Puntertrip

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Etter litt søk på diverse nettsteder fant jeg denne lille koselige mat og vinbaren i sentrum av Bergen. Jeg misforstod nok litt rundt dette med mat, da jeg var middagssulten etter en lang dag på jobben.

Dem har noe mat i forhold til flotte og gode tallerkener med spekemat og ost, som for min del var deilig og mettende nok. Det finns noe pizza på menyen, men når alt av tilbehør må velges selv, blir selv jeg litt skeptisk, og jeg digger pizza

Men skal du derimot ha vin, så er dette definitivt stedet å besøke. Et fantastisk utvalg på vinlisten, og en hyggelig og kunnskapsrik servitør det skal dem ha for.

Tommelen opp for gode vinopplevelser, men bedre matopplevelser finner du best andre steder

1  Takk, 518ketile
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Den som er villig til å lete den finner. I et trangt smug ligger denne litt anonyme perlen. Dedikert eier som kan sitt fag. Be om vin land, drue,produsent eller prisklasse og du får en vin som er så godt som perfekt til ønsket. Ost og skinker dess like også tilgjengelig.

1  Takk, trondr571
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er stedet for deg som vet å sette pris på gode råvarer og autentisk pizza. Hvis mengden er viktigere enn smaken, hvis du prioriterer antallet pizza som serveres samtidig til bordet framfor kvaliteten - gå på Peppes. Sett pris på den pure lykke av engasjementet til de ansatte, "spis, elsk ,lev" - eller hold deg hjemme.

1  Takk, Mona G
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av vin. God antipasti. Pizzaene var ganske plain og ikke mye smak.
Et glass på bordet ble knust, jeg fikk glasskår i mitt vinglass. Servitøren sa først at jeg selvsagt skulle få et nytt glass (det var helt fullt), noe jeg takket for og syntes var veldig fint! Gjorde det lille ekstra for min del. Deretter kom han bort igjen og sa at jeg «godt kunne få et nytt glass vin- men at jeg da måtte betale for det». Dette er egentlig ganske smålig og ikke særlig serviceinnstilt, da det ikke var selvforskyldt. Ellers hyggelig atmosfære.

Takk, travelhelena1

Reisende som så på Pergola mat og vinbar, så også på

Har du vært i Pergola mat og vinbar? Del dine erfaringer!