“Nydelig mat og flott atmosfære”
Anmeldelse av Pergola mat og vinbar

Pergola mat og vinbar
Vurdert som nr. 15 av 469 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. februar 2019

Dette må være Bergens mest skjulte skatt! Nydelig mat, nydelig vin, og nydelig tapas! Stemningen var magisk, og det er tydelig at vinbaren har gjort mye for at gjestene skal trives.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Philip D

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk utvalg av vin, og med deilig tilbehør. Helt fantastisk. Hvis du er skikkelig sulten på diger middag er ikke dette stedet. Men har du lyst på god vin og oster og div. Så er dette stedet. De lager også klassisk italiensk tynnbunnet pizza. Kjempegod. Og personalet er helt topp. Kunne ikke kost meg mere. Du vet du har kommet rett når du ser klesvask på snora.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 117larss
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Godt utvalg viner med god veiledning. Nydelig steinovnsbakt pizza. Enkel meny.
God atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Puntertrip
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Etter litt søk på diverse nettsteder fant jeg denne lille koselige mat og vinbaren i sentrum av Bergen. Jeg misforstod nok litt rundt dette med mat, da jeg var middagssulten etter en lang dag på jobben.

Dem har noe mat i forhold til flotte og gode tallerkener med spekemat og ost, som for min del var deilig og mettende nok. Det finns noe pizza på menyen, men når alt av tilbehør må velges selv, blir selv jeg litt skeptisk, og jeg digger pizza

Men skal du derimot ha vin, så er dette definitivt stedet å besøke. Et fantastisk utvalg på vinlisten, og en hyggelig og kunnskapsrik servitør det skal dem ha for.

Tommelen opp for gode vinopplevelser, men bedre matopplevelser finner du best andre steder

1  Takk, 518ketile
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Den som er villig til å lete den finner. I et trangt smug ligger denne litt anonyme perlen. Dedikert eier som kan sitt fag. Be om vin land, drue,produsent eller prisklasse og du får en vin som er så godt som perfekt til ønsket. Ost og skinker dess like også tilgjengelig.

Takk, Trond R

Reisende som så på Pergola mat og vinbar, så også på

Har du vært i Pergola mat og vinbar? Del dine erfaringer!