“En perle i Bergen”
Anmeldelse av Pergola mat og vinbar

Pergola mat og vinbar
Vurdert som nr. 37 av 470 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastiske viner og enormt utvalg! Nydelige skinker, oster, oliven. Rause porsjoner og føler meg alltid velkommen og ivaretatt som kunde. Elsker Pergola! En perle i Bergen!

Takk, Espen G

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Snublet over denne perlen ved en tilfeldighet. Sjarmerende, kunnskapsrik og vennlig betjening, som raskt informerte om at de kun hadde pizza på menyen. Denne smakte fortreffelig, og vinen likeså. Veldig fornøyd med anbefalingene og hele opplevelsen!

Takk, Christer K
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig lokale med behagelig musikk og kunnskapsrike ansatte.
Kjempebra utvalg på vinflasker. Utvalget på glass var dessverre veldig begrenset..

Takk, larsmariusn2016
Anmeldt 17. mai 2021

Dette er en liten sjarmerende perle som er lett å gå forbi om du ikke vet om den. Veldig bra vinmeny. Dette er vel ikke akkurat et spisested, mer en vinbar der en kan kjøpe enkle retter. Det er ikke noe stor meny, men noen få enkle småretter som er virkelig gode på smak og av god kvalitet. Jeg ville sagt at her går en heller for å drikke vin med mat til, og ikke for å spise mat med vin til.
Passer best for voksne

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Monica N
Anmeldt 30. august 2020

Dette er den tammeste pizza’n jeg noen gang har sist. Ei tynn lefse med et par skinkeskiver som seilte sin egen sjø. Litt av en nedtur, går ikke dit igjen

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, AnneR2254

Reisende som så på Pergola mat og vinbar, så også på

Har du vært i Pergola mat og vinbar? Del dine erfaringer!