Ulike måter å oppleve Bergen Base Camp Day Tours på
Anmeldt 14. desember 2016

Kom oss opp på Stoltzen. Hadde fått time kl 15, men pga dårlig planlegging av arrangør måtte vi vente en time. Var kaldt så vi valgt å gå ned igjen.

Fikk refundert pengene

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, omar975
Bergenbasecampturid, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2017

Hei omar975

Jeg er usikker på hvilken avtale dere hadde, da vi ikke har noen aktiviteter på Stoltzen.
Var det zipline på Ulriken dere skulle prøve, og når var dette (dato)?
Uten kunnskap om hvilken aktivitet og dato dette var på, er det desverre vanskelig for meg å finne ut hva som har skjedd denne aktuelle dagen.
Det var veldig synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse denne dagen, og det beklager vi. Det å drive med utendørsaktiviteter byr på ulike utfordringer på grunn av bla vær og vind, som kan gjøre at vi blir forsinket, eller må stenge/avlyse. Dette gjør at avtaler som kunder har, kan gå ut. Vi vil til enhver tid opplyse på vår facebook-side om vi må stenge ziplinen pga vind, eller vær, og vi anbefaler alle våre kunder om å følge med der, om de er usikker på om ziplinen er åpen.

Med ønske om gode og spennende opplevelser i fremtiden :-)

Anmeldt 8. desember 2016

Jeg og noen venninner hadde en kjempe kjekk zipline tur i Bergen. Det var veldig tåkete den dagen, men en super opplevelse uansett!

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, mariefjara

Hei mariefjara

Det er så kjekt for oss i Bergen Base Camp å høre at våre zippere har hatt en kjekk opplevelse. At dere synest det var super opplevelse selv med tjukk tåke er jo veldig gøy å høre, og viser at zipline er en aktivitiet som ikke er avhengig av sol- noe som er perfekt her i vår vakre by, ikke sant? :-)
Takk for tilbakemelding.

Med ønsker om mange spennende opplevelser i fremtiden.

Anmeldt 6. desember 2016

Vi var heldige med været og fikk en utrolig utsikt fra toppen! Litt dyrt men verdt det for opplevelsen

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, lindacarlsen3

Hei lindacarlsen3 :-)

Takk for god tilbakemelding.
Så kjekt at dere hadde supert vær og nydelig utsikt når dere "suste" avgårde med ziplinen. I forhold til zipliner vi kan sammenligne oss med, ligger vi lavere i pris og er glade for å høre at du synest at opplevelsen var verd prisen.

Ønsker deg mange spennende opplevelser i fremtiden :-)

Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Utvilsomt verdt turen opp. Sykt raskt zip line og kort ventetid gjorde opplevelsen veldig bra. Nyt utsikten mens du flyr avgårde i høy hastighet. :-)

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, realkammiz

Hei Thomas J :-)

Takk for tilbakemelding!

Det er så kjekt for oss å høre at kunder har hatt en fin opplevelse. Det er - som du tydelig har merket- norges raskeste zipline, noe vi er stolte av og som gir våre zippere en unik opplevelse.

Med ønske om et spennende 2017!

Turidd

Anmeldt 29. november 2016

Absolutt verdt å prøve ;-) Datteren vår på 8 syntes det var supergøy ;-) passe utfordrende for både små og store ;-) Flott utsikt og naturopplevelse ;-)

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Kristin Bjørked... A