Ulike måter å oppleve Bergen Base Camp Day Tours på
Anmeldt 12. juni 2017

Godt gjennomført av arrangør. Vi tok pakken "hardhausen" (pil og bue, luftpistol, øksekast og rappellering) og zipline. Dette var utrolig morsomt. Anbefaler andre på gutte/jente-tur eller utdrikningslag å prøve dette!

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, andreasgj0sund
Turid B, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2017

Heisann Andreas :-)

Det er veldig kjekt å høre at dere har hatt noen gøye timer sammen med vår dyktige instruktør Marianne. Været kunne vært bedre, men med godt humør og konkurranseglede, blir det morro både for deltagere og instruktører.
Vi håper dere fikk gode minner for livet, i tillegg til morsomme øyeblikk å tenke tilbake på.
Om dere vil dele bilder fra opplevelsen- på våre nettsider- hadde vi satt pris på det :-)

Ønsker dere en god og aktiv sommer.

Hilsen oss i Bergen Base Camp

Anmeldt 2. januar 2017

Utfordrende og gøy opplevelse! Anbefales på det varmeste.Har kjøpt gavekort til flere familiemedlemmer som trenger litt spenning i tilværelsen..

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, korinor
Bergenbasecampturid, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2017

Hei korinor :-)

Veldig kjekt å høre at du ble både ufordret og hadde det kjekt. Takk for anbefaling.

Med ønsker om spennende opplevelser i fremtiden :-)

Anmeldt 14. desember 2016

Kom oss opp på Stoltzen. Hadde fått time kl 15, men pga dårlig planlegging av arrangør måtte vi vente en time. Var kaldt så vi valgt å gå ned igjen.

Fikk refundert pengene

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, omar975

Hei omar975

Jeg er usikker på hvilken avtale dere hadde, da vi ikke har noen aktiviteter på Stoltzen.
Var det zipline på Ulriken dere skulle prøve, og når var dette (dato)?
Uten kunnskap om hvilken aktivitet og dato dette var på, er det desverre vanskelig for meg å finne ut hva som har skjedd denne aktuelle dagen.
Det var veldig synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse denne dagen, og det beklager vi. Det å drive med utendørsaktiviteter byr på ulike utfordringer på grunn av bla vær og vind, som kan gjøre at vi blir forsinket, eller må stenge/avlyse. Dette gjør at avtaler som kunder har, kan gå ut. Vi vil til enhver tid opplyse på vår facebook-side om vi må stenge ziplinen pga vind, eller vær, og vi anbefaler alle våre kunder om å følge med der, om de er usikker på om ziplinen er åpen.

Med ønske om gode og spennende opplevelser i fremtiden :-)

Anmeldt 8. desember 2016

Jeg og noen venninner hadde en kjempe kjekk zipline tur i Bergen. Det var veldig tåkete den dagen, men en super opplevelse uansett!

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, mariefjara

Hei mariefjara

Det er så kjekt for oss i Bergen Base Camp å høre at våre zippere har hatt en kjekk opplevelse. At dere synest det var super opplevelse selv med tjukk tåke er jo veldig gøy å høre, og viser at zipline er en aktivitiet som ikke er avhengig av sol- noe som er perfekt her i vår vakre by, ikke sant? :-)
Takk for tilbakemelding.

Med ønsker om mange spennende opplevelser i fremtiden.

Anmeldt 6. desember 2016

Vi var heldige med været og fikk en utrolig utsikt fra toppen! Litt dyrt men verdt det for opplevelsen

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, lindacarlsen3

Hei lindacarlsen3 :-)

Takk for god tilbakemelding.
Så kjekt at dere hadde supert vær og nydelig utsikt når dere "suste" avgårde med ziplinen. I forhold til zipliner vi kan sammenligne oss med, ligger vi lavere i pris og er glade for å høre at du synest at opplevelsen var verd prisen.

Ønsker deg mange spennende opplevelser i fremtiden :-)