Ulike måter å oppleve Bergen Base Camp Day Tours på
Anmeldt 27. august 2017

Helt fantastisk og kjempe gøy!! Nydelig utsikt og bra hastighet . En opplevelse som kan anbefales til store og små....

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Lupe715
Turid B, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2017

Heisann Lupe715 :-)

Så utrolig kjekt å høre at dere hadde en super opplevelse! Utsikt, fart og spenning er en uslåelig kombinasjon og gir nydelig ramme for opplevelser sammen.
Takk for tilbakemeldingen.

Med ønske om mange spennende opplevelser utendørs- fremover.

Bergen Base Camp crew

Anmeldt 23. juni 2017

Måtte leite og spørre endel, før vi fant noen som hadde med dette å gjøre. God forklaring og gjennomføring når vi kom så langt. Litt i dyreste laget når du har 3 tenåringer...

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Ritvahelen S
Turid B, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2017

Heisann ritvas2017 :-)

Kjekt å høre at dere ble trygg på forklaring og gjennomføring når dere først fant ut at det var Bergen Base Camp som drifter ziplinen på Ulriken.

Det blir litt penger ja, når en hel familie skal kose seg med felles opplevelser, selv på Norges billigste (-og raskeste) zipline. Vi håper likevel at leting, spørring og totalpris ikke satte sitt preg på opplevelsen når dere zippet og at dere fikk et skikkelig fint minne.

Med ønske om mange fine utendørsopplevelser i 2017.

Hilsen
Bergen Base Camp crew

Anmeldt 12. juni 2017

Godt gjennomført av arrangør. Vi tok pakken "hardhausen" (pil og bue, luftpistol, øksekast og rappellering) og zipline. Dette var utrolig morsomt. Anbefaler andre på gutte/jente-tur eller utdrikningslag å prøve dette!

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, andreasgj0sund
Turid B, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2017

Heisann Andreas :-)

Det er veldig kjekt å høre at dere har hatt noen gøye timer sammen med vår dyktige instruktør Marianne. Været kunne vært bedre, men med godt humør og konkurranseglede, blir det morro både for deltagere og instruktører.
Vi håper dere fikk gode minner for livet, i tillegg til morsomme øyeblikk å tenke tilbake på.
Om dere vil dele bilder fra opplevelsen- på våre nettsider- hadde vi satt pris på det :-)

Ønsker dere en god og aktiv sommer.

Hilsen oss i Bergen Base Camp

Anmeldt 2. januar 2017

Utfordrende og gøy opplevelse! Anbefales på det varmeste.Har kjøpt gavekort til flere familiemedlemmer som trenger litt spenning i tilværelsen..

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, korinor
Bergenbasecampturid, Aktivitetsleder på Bergen Base Camp Day Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2017

Hei korinor :-)

Veldig kjekt å høre at du ble både ufordret og hadde det kjekt. Takk for anbefaling.

Med ønsker om spennende opplevelser i fremtiden :-)

Turid

Anmeldt 14. desember 2016

Kom oss opp på Stoltzen. Hadde fått time kl 15, men pga dårlig planlegging av arrangør måtte vi vente en time. Var kaldt så vi valgt å gå ned igjen.

Fikk refundert pengene

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, omar975

Hei omar975

Jeg er usikker på hvilken avtale dere hadde, da vi ikke har noen aktiviteter på Stoltzen.
Var det zipline på Ulriken dere skulle prøve, og når var dette (dato)?
Uten kunnskap om hvilken aktivitet og dato dette var på, er det desverre vanskelig for meg å finne ut hva som har skjedd denne aktuelle dagen.
Det var veldig synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse denne dagen, og det beklager vi. Det å drive med utendørsaktiviteter byr på ulike utfordringer på grunn av bla vær og vind, som kan gjøre at vi blir forsinket, eller må stenge/avlyse. Dette gjør at avtaler som kunder har, kan gå ut. Vi vil til enhver tid opplyse på vår facebook-side om vi må stenge ziplinen pga vind, eller vær, og vi anbefaler alle våre kunder om å følge med der, om de er usikker på om ziplinen er åpen.

Med ønske om gode og spennende opplevelser i fremtiden :-)

Turid