Ulike måter å oppleve Bergen Turistinformasjon på
Bergenskort
22 anmeldelser
fra USD 2 405,94
Anmeldt 21. mai 2018

Vi fikk med oss masse brosjyrer, meget god service og mange hyggelige tips til ting å gjøre. En ung dame på opplæring får mye skryt, hun var virkelig flink og blid.

Takk, Anne-LeneW
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Kunnskapsrike ansatte som gir god service. Får kjøpt billetter til attraksjoner, bussen osv. Mange brosjyrer!

Takk, annesofiej1971
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Kaotisk fullt. Ikke mulig å finne et greit kart over turmuligheter til fots rundt Fløybanen.... Oppe på Fløyen var det greit å finne kartet, så det finnes!

Takk, Mumiemamma
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Dette er en fin plass å starte. Fikk mange gode tips og råd. Det var både god informasjon om Bergen og områdene rundt. Kan kjøpe billett til Fløibanen her.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, steinhelget
Anmeldt 6. desember 2017

Sentralt og fint lokale,fikk hjelp til det meste.Ordnet billetter til 3 timers Cruise fra/til Bergen og billetter til Bybanen fra sentrum til Flesland.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Viggo H