Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Bergen Turistinformasjon på
Bergenskort
10 anmeldelser
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Greit å samle alle under samme tak og rydde opp i kaoset på torget Flott bygg å bra med plass til alle

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, jonnyrye
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig mye folk. Varme, trange lokaler. Var så lang kø at vi gav opp og gikk. Anbefales å styre unna i juli hvertfall.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, stineph76
Anmeldt 21. mai 2018

Vi fikk med oss masse brosjyrer, meget god service og mange hyggelige tips til ting å gjøre. En ung dame på opplæring får mye skryt, hun var virkelig flink og blid.

Takk, Anne-LeneW
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Kunnskapsrike ansatte som gir god service. Får kjøpt billetter til attraksjoner, bussen osv. Mange brosjyrer!

Takk, annesofiej1971
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Kaotisk fullt. Ikke mulig å finne et greit kart over turmuligheter til fots rundt Fløybanen.... Oppe på Fløyen var det greit å finne kartet, så det finnes!

Takk, Mumiemamma