Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Bergen Turistinformasjon på
Bergenskort
9 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Var innom her for å få noen tips til fjordcruise. Dessverre gjorde den lange ventetiden til at jeg ikke hadde til å vente helt til det ble min tur.

Takk, osonder
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Greit å samle alle under samme tak og rydde opp i kaoset på torget Flott bygg å bra med plass til alle

Takk, jonnyrye
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig mye folk. Varme, trange lokaler. Var så lang kø at vi gav opp og gikk. Anbefales å styre unna i juli hvertfall.

Takk, stineph76
Anmeldt 21. mai 2018

Vi fikk med oss masse brosjyrer, meget god service og mange hyggelige tips til ting å gjøre. En ung dame på opplæring får mye skryt, hun var virkelig flink og blid.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Anne-Lene W
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Kunnskapsrike ansatte som gir god service. Får kjøpt billetter til attraksjoner, bussen osv. Mange brosjyrer!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, annesofiej1971