Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Bergen Turistinformasjon på
Bergenskort
10 anmeldelser
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en weekend i byen med små barn og stakk innom for å få litt hjelp med hva vi kunne finne på. De var utrolig hyggelige og hjelpsomme og reddet helgen vår.

Takk, Tony H
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Var innom her for å få noen tips til fjordcruise. Dessverre gjorde den lange ventetiden til at jeg ikke hadde til å vente helt til det ble min tur.

Takk, osonder
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Greit å samle alle under samme tak og rydde opp i kaoset på torget Flott bygg å bra med plass til alle

Takk, jonnyrye
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig mye folk. Varme, trange lokaler. Var så lang kø at vi gav opp og gikk. Anbefales å styre unna i juli hvertfall.

Takk, stineph76
Anmeldt 21. mai 2018

Vi fikk med oss masse brosjyrer, meget god service og mange hyggelige tips til ting å gjøre. En ung dame på opplæring får mye skryt, hun var virkelig flink og blid.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Anne-LeneW