Gode råd

Anmeldt 21. oktober 2018
Tony H
Tønsberg, Norge
ayuda

vi trengte hjelp med noen billetter,og de var så hjelpsomme.de hjelper deg med alt,,solo hay que... les mer

Anmeldt 12. august 2020
hildura
Oslo, Norge
Les alle 2 063 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Bergenskort

Du blir lurt! Trill rundt! Det er bedre å betale for de få turene med kollektiv transport du event trenger i Bergen. Du får ikke rabatt på Ulriken for «det har de glemt» og ikke mulig å etterrefundere. Og prøver du å kommunisere at du har kortet og skal ha rabatt får du sure bitende svar. Nei, kos deg i Bergen UTEN BERGENSKORTET! Det er ren rip off!

Dato for opplevelse: mai 2019
9  Takk, heli1064
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Like ved Fisketorget er så sentralt i turistløypen som det er mulig å få til.

Kølappsystem. Mulig å finne brosjyrer, gå personlig hjelp på ulike språk, kjøpe billetter til Fløibanen på selvbetjent automat, låne pc, fri wifi mm.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, helt1
TI_Bergen, Information officer på Bergen Turistinformasjon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Heisann,

Vi er glad for å kunne hjelpe! Kjekt å høre at du hadde et hyggelig besøk i Bergen og hos oss!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en weekend i byen med små barn og stakk innom for å få litt hjelp med hva vi kunne finne på. De var utrolig hyggelige og hjelpsomme og reddet helgen vår.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Var innom her for å få noen tips til fjordcruise. Dessverre gjorde den lange ventetiden til at jeg ikke hadde til å vente helt til det ble min tur.

Takk, osonder
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Greit å samle alle under samme tak og rydde opp i kaoset på torget Flott bygg å bra med plass til alle

Takk, jonnyrye