Ulike måter å oppleve Bergen Turistinformasjon på
Bergenskort
22 anmeldelser
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Like ved Fisketorget er så sentralt i turistløypen som det er mulig å få til.

Kølappsystem. Mulig å finne brosjyrer, gå personlig hjelp på ulike språk, kjøpe billetter til Fløibanen på selvbetjent automat, låne pc, fri wifi mm.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, helt1
TI_Bergen, Information officer på Bergen Turistinformasjon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Heisann,

Vi er glad for å kunne hjelpe! Kjekt å høre at du hadde et hyggelig besøk i Bergen og hos oss!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en weekend i byen med små barn og stakk innom for å få litt hjelp med hva vi kunne finne på. De var utrolig hyggelige og hjelpsomme og reddet helgen vår.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Var innom her for å få noen tips til fjordcruise. Dessverre gjorde den lange ventetiden til at jeg ikke hadde til å vente helt til det ble min tur.

Takk, osonder
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Greit å samle alle under samme tak og rydde opp i kaoset på torget Flott bygg å bra med plass til alle

Takk, jonnyrye
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig mye folk. Varme, trange lokaler. Var så lang kø at vi gav opp og gikk. Anbefales å styre unna i juli hvertfall.

Takk, stineph76