Hyggelig og ryddig!

Anmeldt 21. oktober 2018
Tony H
Tønsberg, Norge
Les alle 2 060 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Bergenskort

Hvis det er en ting du burde unngå når du skal til Bergen, så er det bergenskortet.
Flere av attraksjonene som de reklamerer for at skal være inkludert i bergenskortet er ikke inkludert og er ofte billigere med studentrabatt. Vi betalte 1000 kr for to kort, og vil kanskje få 600 kr i verdi ut av de, selv om vi er ute fra morgen til kveld.

På toppen av det hele, så var det helt umulig å få kjøpt kortet (selv om det er en positivt ting..) Vi endte opp med å måtte dra til Radisson for å kjøpe det, siden Turistinformasjonen var stengt, og Deli De Luca som de reklamerer for som utsalgssted visste ikke om det selv ("Flere har kommet hit for å kjøpe det, men vi vet ingenting om det")

Håper virkelig at de reduserer prisen(e) eller øker tilbudet i byen. Dette var virkelig en dårlig deal.

1  Takk, Trygve B
Storyteller823757, Front Office Manager på Bergen Turistinformasjon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2020

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du ikke hadde en god erfaring med Bergenskortet. Det skal normalt ikke være noe problem å få god verdi fra Bergenskortet, men det kan se ut som at du har prøvd å bruke kortet nylig, og problemet er at frem til 15. juni har såpass mange attraksjoner og tilbud vært utilgjengelige, at det er vanskelig å utnytte kortet. Vi beklager dette.

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Flinke folk som yter bra service. Køsystem som fungerer, språkmektige medarbeidere. Ligger sentralt i et arkitektonisk spennende bygg, like ved Fisketorget.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, travelmann3
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter
Anmeldelse av: Bergenskort

Du blir lurt! Trill rundt! Det er bedre å betale for de få turene med kollektiv transport du event trenger i Bergen. Du får ikke rabatt på Ulriken for «det har de glemt» og ikke mulig å etterrefundere. Og prøver du å kommunisere at du har kortet og skal ha rabatt får du sure bitende svar. Nei, kos deg i Bergen UTEN BERGENSKORTET! Det er ren rip off!

Dato for opplevelse: mai 2019
6  Takk, heli1064
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Like ved Fisketorget er så sentralt i turistløypen som det er mulig å få til.

Kølappsystem. Mulig å finne brosjyrer, gå personlig hjelp på ulike språk, kjøpe billetter til Fløibanen på selvbetjent automat, låne pc, fri wifi mm.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, helt1
TI_Bergen, Information officer på Bergen Turistinformasjon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Heisann,

Vi er glad for å kunne hjelpe! Kjekt å høre at du hadde et hyggelig besøk i Bergen og hos oss!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en weekend i byen med små barn og stakk innom for å få litt hjelp med hva vi kunne finne på. De var utrolig hyggelige og hjelpsomme og reddet helgen vår.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Tony H