“Som forventet av Egon”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018

Vi spiser ofte lunch her på lørdager. Personalet er hyggelig og lunchrettene gode. Setter pris på at alt er nylaget.

1  Takk, jan5272

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid like fornøyd her på Egon Lagunen! Bestilte som vanlig min favoritt rett, pasta med kjøtt. Denne gang så var det litt kjøtt som ikke falt i min smak. Sa bare lett i fra til servitør om at det var utmerket mat men kjøttet kunne vært bedre. Ikke noe klaging bare en fin tilbakemelding. Før jeg vet ordet av det kom servitøren og ga meg et gavekort på et helt måltid! Utrolig bra service her og skuffer meg aldri! Anbefaler hvis du er ute etter rask betjening og god mat!

1  Takk, _btravel_00
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

God mat til ok priser, rask betjening, et pluss at en ordne betaling i forkant spør du meg, så kan du gå når du er ferdig og slipper å vente på servitører. Savner å få brød til maten som en fikk før om en bestilte biff. Anbefaler biff eller en av burgerene, veldig gode. Kommer definitivt igjen om vi er på lagunen for ett måltid

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, T257
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Treg service. Bestilte varm eplekake til dessert som var iskald. Bestilte meget godt stekt biff som var blodig inni. Som oftest er det god mat her. Alltid fornøyd med kylling og scampi wok!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 186anitar
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Litt varierende mat, men bære preg av masseproduksjon.
Eg synes den er god å barna digger stedet.
Du blir alltid tatt god i mot og de er flink å ta vare på deg med god rydding.
Litt tungvint me WC for de minste når det er kun 1 stk i 1.etasje.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sindre H

Reisende som så på Egon Lagunen, så også på

Har du vært i Egon Lagunen? Del dine erfaringer!