“Varm milkshake ?”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var her kl 12 på en søndag og var på ute restauranten. Vi bestilte english breakfast med apelsin juice. Naren var ok. Men så var det milkshake som multigens var severet i varme glass fra oppvask maskinen. Uansett var den lunket varm. Anbefales ikke

1  Takk, HenningStrauss

Anmeldt 21. juli 2021

Bestilte sandwich med «biff», og det var helt tørt og grått, ikke mulig å spise. Det samme var burgeren som en annen i følget bestilte. Kjøttet må ha ligget i varmeskap el lignende i lange tider. Pannekakene var helt seige og usmakelige. Veldig skuffet over Egon denne gangen.

1  Takk, Mirdsam
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stykk og alle likte maten. En stor pizza , 2 spag bolg og en biff. Maten var deilig !!!! Alle spiste dessert og like fornøyde. Hyggelige ansatte og fer vi satt (ute) var perfekt. Vi skal tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 460arlenea
Anmeldt 17. april 2021 via mobile enheter

Lang ventetid uten å bli tilvist bord. Ansatte så oss, men hadde ikke tid. Gikk til Villani, hvor servicen var myyye bedre. Egon trenger tydeligvis ikke gjester ...

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, StianP673
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

God mat, trivelig stemning. Slipper å vente lenge på maten. Trivelig personale som virker å ta Covid på alvor
Anbefales

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, 443stianh

Reisende som så på Egon Lagunen, så også på

Har du vært i Egon Lagunen? Del dine erfaringer!