“Kvalitet”

Prestige Sushi & Catering
Vurdert som nr. 69 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Noe helt annet enn alle andre sushirestauranter jeg har besøkt. Risen er alltid helt fersk, noe som tydeligvis gjør forskjellen på sushi. Super hyggelig eier som husker deg fra sist. Må prøves!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, addepadde1

Anmeldt 15. desember 2018

God sushi, god service og veldig hyggelig betjening. Også veganmaki. Kommer gjerne igjen for mer takeaway.

Takk, AnneRitaG1
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Har handlet på Prestige Sushi flere ganger og kvaliteten på sushien er veldig god. Mange ulike ingredienser og alltid helt fersk. Når prisen også er rimeligere enn mange andre steder så kan stedet anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Halvorw
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Bestilte mat for 7 personer i dag, for sommeravslutning med jobben. Alle skrøt uhemmet av maten, og flere mente det var den beste sushien de hadde smakt noensinne. Takk for maten! Perfekt sushi og rimelig pris. Jeg kommer garantert tilbake, og etter dagens festmåltid er det nok flere av mine kolleger som også blir stamkunder hos deg

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Hildegus
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Har prøvd flere sushi plasser i byen og kan konkludere denne er den beste! God service og fersk mat! Punktlig tilbereding av mat!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, iriln

Reisende som så på Prestige Sushi & Catering, så også på

Har du vært i Prestige Sushi & Catering? Del dine erfaringer!