“Sushi som må prøves!”

Prestige Sushi & Catering
Vurdert som nr. 66 av 470 Restauranter i Bergen
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjøpte 4 maki ruller take away, var klar som avtalt etter 20 minutter, som alle smakte fantastisk. Eneste problemet var at vi angrer på ar vi ikke kjøpte mer!

Takk, Sightseer06330976129

Anmeldt 14. mars 2021

Tusen takk for fantastisk god sushi og super service! God kommunikasjon og enkel hentemulighet.

Første men absolutt ikkje siste besøk. Gleder oss til å prøve tirsdagsbuffét.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, 638marteb
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Dette er vår favoritt takeaway. Alltid god og fersk sushi. Mohammed er hyggelig og vennlig. De har den beste sushien og i tillegg er prisen god.

Takk, _slaugk
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Liten lokal sushirestaurant på Nesttun.
Meget god sushi, som anbefales på det beste.
Populært for Take Away med gode priser.

1  Takk, jonblytth
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

I anledning et festlig lag med 20 gjester bestilte vi sushi og tapas . Rikelig med mat og alle gjester skrøt av maten . Innehaver og kokk ringte kl 21 om kvelden for å sjekke om vi var fornøyd . Kan anbefale alle å bestille mat her . Smak , kvalitet og service i topp klasse .

Takk, 235_yvindf

Reisende som så på Prestige Sushi & Catering, så også på

Har du vært i Prestige Sushi & Catering? Del dine erfaringer!