“Beste sushi i Bergen”

Prestige Sushi & Catering
Vurdert som nr. 69 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Beste Sushi i Bergen uten tvil. Alltid premium råvarer, blir like imponert hver gang.

Har du ikke prøvd denne? Løp å kjøp

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, Dlira N

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi har prøvd flere av byens sushi steder og vender tilbake til Prestige hvor vi opplever god service og ujålete sushi med gode råvarer. Prisnivået er det ingenting å klage på. Anbefales.

1  Takk, bhbaug
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjøpte 4 maki ruller take away, var klar som avtalt etter 20 minutter, som alle smakte fantastisk. Eneste problemet var at vi angrer på ar vi ikke kjøpte mer!

Takk, Sightseer06330976129
Anmeldt 14. mars 2021

Tusen takk for fantastisk god sushi og super service! God kommunikasjon og enkel hentemulighet.

Første men absolutt ikkje siste besøk. Gleder oss til å prøve tirsdagsbuffét.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, 638marteb
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Dette er vår favoritt takeaway. Alltid god og fersk sushi. Mohammed er hyggelig og vennlig. De har den beste sushien og i tillegg er prisen god.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, _slaugk

Reisende som så på Prestige Sushi & Catering, så også på

Har du vært i Prestige Sushi & Catering? Del dine erfaringer!