“Travelt”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. november 2018

Flotte lokaler, og noe for en hver smak. Men veldig "travelt" og servitørene virker veldig stresset. Bestilte rådyrbiff, som var seig og potetene var ikke gode.
Kommer nok ikke tilbake.

Takk, leneipad

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste bestiller samme mat men bare en får servert maten. Kjæresten min har spist opp. Jeg venter fremdeles på maten
Det er lørdag burde ikke flere servitører være på jobb??

Takk, Kirsten M
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på 5 med veldig forskjellig smak. Men her kan man velge blandt flere restauranter. Dermed kunne noen ta norsk hjortebiff, noen asiatisk suppe og andre amerikansk hamburger. Alle var fornøyde. Vi hadde en trivelig servitør som skapte god stemning.

1  Takk, 647marthag
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler å gå her hvis dere er flere som har forskjellige ønsker. Her var det noe for enhver smak også vegansk. Kult at det var tidligere børs her. Fantastisk hvelvet tak!

1  Takk, Janet V
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger, og svikter ikkje i dag heller. Rikholdig meny, men det ble favorittsuppen Tom Ka Gai . Masse mat, god mat, god service ! Byens vakreste tak! Kommer snart igjen!

2  Takk, Magga68

Reisende som så på Matbørsen, så også på

Har du vært i Matbørsen? Del dine erfaringer!