“Middag”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

God mat, mye å variere i for både liten og stor. Veldig fint! Hyggelig. Toalett, men ikke tilrettelagt for rullestolbrukere.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, SnupyJames

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Meg og 2 venninner bestilte fra «asian corner» det smakte godt, MEN alle oss måtte løpe på do en time senere... var noe galt med maten siden alle av oss spiste fra asian corner.

Taket i restauranten var veldig fin ihvertfall.

Anbefales å ikke bestille noe fra «asian corner». Dra heller til en skikkelig asiatisk restaurant istedenfor.

That’s all folks.

Takk, Celine H
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Dette er noe av den beste Sushi jeg har smakt på lenge, flott dandert og fersk og god sjømat.
Servicen var bra, med tanke på at det var midt i julebordsesongen.

1  Takk, roalds741
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi kom en gjeng på 11 personer, uten bordbestilling. Men jammen klarte dei å finne plass til oss. Samtlige var superfornøyd med maten, servicen og atmosfæren. Anbefales!

2  Takk, Veronica S
Anmeldt 27. november 2018

Flotte lokaler, og noe for en hver smak. Men veldig "travelt" og servitørene virker veldig stresset. Bestilte rådyrbiff, som var seig og potetene var ikke gode.
Kommer nok ikke tilbake.

Takk, leneipad

Reisende som så på Matbørsen, så også på

Har du vært i Matbørsen? Del dine erfaringer!