“Veldig hyggelig personale”

Kjøkken: Asiatisk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og god valuta for pengene. Rimelig i forhold til Østlandet og nydelige Maki. Liker du sushi liker du dette

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, larssundsbo

Anmeldt 1. mai 2020

Det mest grusomme opplevelsen jeg har hatt noen gang, servicen var HELT forferdelig. Utrolig trist. Forferdelig!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Dllsn
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Bestilte en kombo 36 biter.

Når jeg kom hjem var det tre forskjellige sjømat. Forventet mer når jeg bestiller den største kombo menyen dere har.

Ringte restauranten og fikk i svar at dette var take away, og billig, da får du bare billig sushi.

Trist når de har så god sushi på bystasjonen som har samme eier.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Danielbergen
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Under et besøk fant vi ut at vi skulle få fatt i noe take away mat. Vi bestilt litt forskjellig og fikk maten raskt. Alle ble meget godt fornøyd med maten. Stedet kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 264bj_rnb
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Smaksrik, god nylaget mat. God verdi for pengene. Meget hyggelig betjening. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Storeboen

Reisende som så på Cyclo, så også på

Har du vært i Cyclo? Del dine erfaringer!