“Veldig hyggelig personale”

Kjøkken: Asiatisk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og god valuta for pengene. Rimelig i forhold til Østlandet og nydelige Maki. Liker du sushi liker du dette 😁

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, larssundsbo

Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Bestilte en kombo 36 biter.

Når jeg kom hjem var det tre forskjellige sjømat. Forventet mer når jeg bestiller den største kombo menyen dere har.

Ringte restauranten og fikk i svar at dette var take away, og billig, da får du bare billig sushi.

Trist når de har så god sushi på bystasjonen som har samme eier.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Danielbergen
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Under et besøk fant vi ut at vi skulle få fatt i noe take away mat. Vi bestilt litt forskjellig og fikk maten raskt. Alle ble meget godt fornøyd med maten. Stedet kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 264bj_rnb
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Smaksrik, god nylaget mat. God verdi for pengene. Meget hyggelig betjening. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Storeboen
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Meget mye å velge i menyen, nesten litt vanskelig å velge. Spiste sushi noe som falt meget godt i smak med mange gode varianter. God service og rimelig mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mattisw

Reisende som så på Cyclo, så også på

Har du vært i Cyclo? Del dine erfaringer!