Vidden Trail from Mt. Ulriken to Mt. Fløyen

Ulike måter å oppleve Vidden Trail from Mt. Ulriken to Mt. Fløyen på
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur fra Fløyen via Rundemannen, over vidden til Ulriken. Tørt på stien over fjellet. Å gå fra Fløyen til Ulriken er en fordel på fine soldager, fordi en får solen i ansiktet hele veien. Skal man bruke turen som trening, får man også oppoverbakke da Fløyen et 320 moh mens Ulriken er 643 moh. Som belønning når en kommer til Ulriken er en tur i restauranten. Her kan man sitte ute og se på Norges vakreste by, Bergen. Glutenfritt øl har man også.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 277arnee
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Tak til Sherpaene fra Nepal som har bygget trappene til Ulrikens topp.En fantastisk tur til Ulrikens top og videre til Fløyen.En tur på ca 3 til 4 timer en bør ha litt kondis for denne turen, men bare turen til Ulriken er en fantastisk opplevelse.
643 meter over havet
Ca 1300 trappetrinn

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Reidar2447
Anmeldt 4. september 2019

Tok mine tre barnebarn med en tur på Ulrikens topp i juli måned men været var ikke så godt den dagen. Utsikten er fantastisk og banen er kjekk å ta. Mine barnebarn er 8 år, 6 år og 2,5 år. De syntes dette var stas. Mye folk og god stemning. Husk ekstra varme klær hvis temperaturen bare er 7-8 + grader

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Vibecke S
Anmeldt 26. august 2019

Jeg ville vise min kone hvor jeg trådte mine barnesko. Det ble en fantastisk fin opplevelse. Vi gikk fra Fløyen til Ulriken. Ikke motsatt som mange gjør. Dermed fikk vi solen i mot, store deler av turen. Men et par-tre hundre høydemeter ekstra å bestige. Ulrikken ligger ca 300 meter høyere enn Fløyen. Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Kjetil G
Anmeldt 26. august 2019

Opplev den fine utsikten fra Ulriken, har tatt denne banen flere ganger og den er like flott sommer som vinter

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, tomas h