“Mye bedre enn før!”

Vurdert som nr. 120 av 453 Restauranter i Bergen
God for: Romantisk
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. september 2020

Måtte fjerne den gamle anmeldelsen min der jeg klager på dårlig service og dårlig utvalg vin, for Dråpen har nå blitt en nydelig vinbar. Hyggelig betjening, og veldig spennende utvalg vin. Pizzaen er ikke så verst den heller! Stå på!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, wmarius

Anmeldt 26. juli 2020

Kyndig betjening fant fram opptil flere spennende vintyper på glass enn det som stod i menyen. Gode oster (snacks) satte prikken over i-en.

Takk, halvorh227
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Koselig plass ,god pizza og vin .men lite lyst på gjester på en stille dag ...litt lite spennende vin på glass

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Dicte190502
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Etter anbefalinger fra andre, gikk jeg dit for å prøve pizzaen deres. Utvalget av pizzaer er ikke stort, men det gjør ingen ting. Ut fra menyen var det flere pizzaer jeg hadde lyst på. Valget falt på en pizza med fire oster. Sammen med italiensk øl (Peroni) ble det et meget godt måltid. Dyrt var det heller ikke, med den gode pizzaen. Trivelig sted og smilende ansatt. Stedet anbefales.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, niljost
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

Supert sted! Kjempe hyggelig og flinke personale, god vin, meget god pizza og hyggelig atmosfære! Svært rene toaletter også!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, christinnyre

Reisende som så på Dråpen Vinbar, så også på

Har du vært i Dråpen Vinbar? Del dine erfaringer!