Booking.comUSD 41
CheapTicketsUSD 40
eDreamsUSD 41
Anmeldt 21. april 2020

«Enkeltovernatting», ja.
Det blir garantert IKKE flere ganger, dessverre.
Uhygienisk, skittent, og en brannfelle av dimensjoner.
Ellers takk, ikke flere besøk på Bergen Camping Park.
Beklager at jeg skriver dette, men plassen var ikke bra.

Dato for oppholdet: april 2020
3  Takk, Minerydder
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Fin hytte koselig personell. Og sist men ikke minst billig! 15minutter til Bergen sentrum. Vi har hatt noen veldig fine dager. Absolutt noe å anbefale for oss som ikke vil bruke en million på å bo. Vi kommer igjen når vi skal til Bergen neste gang.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Bjørnar G
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom sent på kvelden og dro tidlig dagen etter. Do og dusj over en vei. Oppgradert hytte hjelper, men litt rått i hytta.
Vennlig personalet, men tar ikke alltid telefon.
Lite/ ingenting for barn.
Helt ok for en overnatting.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, carolinevinar
Anmeldt 1. juli 2018

Ankom den 27.06.18 og skulle være der til 02.07.18, men pakket sammen den 28.06.18.
At NAF som en interesse organisasjon for trafikksikkerhet plasserer et toalettanlegg som campinggjester må krysse en trafikkert tungbilveg for å bruke er helt forkastelig. Oppstillingsplassene i seg selv er ok, selv om du selv må finne ut hvor du skal/vil stå. Etter en varm lang dag ønsket jeg å ta meg en dusj. Det skulle vise seg at man bare kunne "drite i" bokstavelig talt. Toalettene fløt over av kloakk og hvor lenge de hadde vært tette vites ikke, men sanitæranlegget skulle helt klart vært stengt av helsemessige grunner. Dagen etter var det meste av kloakk lukten borte, men renhold var en mangelvare. Så vi bestemte oss for å pakke sammen etter en dag. Vi betalte over 1100 kroner for 5 dager, og når vi reiste fikk vi kun igjen drøye 200 kroner.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Kåre C
Anmeldt 16. april 2017

Jeg bor for tiden på Bergen Camping park, i en av de minste hyttene. Hytten er nyrenovert; lys, og smakfullt innredet. Bra internettdekning, og snart kommer det TV også. Jeg føler meg hjemme, og daglig leder for campingen er verdens hyggeligste, strekker seg langt for å være til hjelp. Sanitærbygget er rent og i god stand. Har også bodd i en av de største hyttene, som også er ganske nyrenoverte. Stort pluss at det er lyst, og smakfullt innredet. Jeg liker meg her!

Dato for oppholdet: april 2017
Reisetype: Reiste alene