“Frister til gjentagelse”
Anmeldelse av Vista Bar og Brasserie

Vurdert som nr. 219 av 447 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Europeisk
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Vista Bar og Brasserie finner du i 4. etasje på Kløverhuset. Her får du byens beste utsikt kombinert med fantastiske europeiske smaker.
Anmeldt 10. desember 2018

Jeg hadde aldri vært på denne restauranten før men fikk tips av en venninne om å ta lunsjen her og det angrer jeg ikke på. Koselige og rolige omgivelser med fantastisk utsikt over bryggen i Bergen. Ikke verdens lengste meny men de hadde mange av mine favoritter og jeg valgte en risotto med scampi. Mange gode smaker i den og en raus porsjon. Vi hadde et lunsjmøte og satt her flere timer så da ble det også en dessert etterhvert. Betjeningen var ikke påtrengende men lett å få kontakt med.

Takk, Gikling
907benedictep, Owner på Vista Bar og Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Heisann Gikling,

Tusen takk for din anmeldelse.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk.

Veldig kjekt å lese at dere hadde en fin opplevelse hos oss, og at dere var fornøyd med både utsikt og maten. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! :-)

Vennlig hilsen
Benedicte Pedersen

Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

Vi var der midt i desember på en lørdag med halvfullt lokale. Tok meget lang tid å få bestille og meget meget lang tid å få maten som var to burgere med pommes frites , samt drikke. Den ene retten var nesten kald. Forventet ikke top notch mat og service (det får man vel sjeldent på et kjøpesenter) men dette var en svak presentasjon. Servitørene var greie, men tydeligvis ufaglærte, kokkene trege. Smaken på maten var ok, prisene litt stive. Styr unna. Her finnes det mange bedre alternativer.

Takk, VilhelmThygesen
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Vi kjøpte 2 club sandwich og begge var lunken (ikke varm). Kaffen var dårlig, og det virket som om den hadde stått lenge. Jentene som serverte var hyggelige, men de hadde altfor mye å gjøre. Både oss og nabo bordene ønsket en raskere service.

Takk, 470steinarb
Anmeldt 3. desember 2017

Tok et raskt måltid på denne restauranten. Vertskapet kan absolutt bli mer tilstede. Det var litt "dødt" over det hele. Maten ble servert relativt raskt og smakte greit. Flott utsikt.

Takk, Otto L
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Jeg og samboeren tok en lunsj her, ble møtt med en smilene servitør og fikk et bord.
Det tok litt tid før vi fikk maten og det var litt kjedelig.. men maten var veldig god.
Vi hadde rekesmørbrød og en salat, vi likte maten.

Litt minus var at det kom en del folk og servitøren klarte ikke helt å strekke til alle steder så vi følte oss litt glemt.. men ellers var det bra.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MarieHauk

Hei Marie,

Tusen takk for din anmeldelse.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at dere likte maten hos oss.
Vil samtidig beklage at dere følte dere glemt når det dukket opp en del flere gjester. Vi tar dette til oss på veien til å bli enda bedre.

Vi håper vi ser dere igjen ved en senere anledning slik at vi forhåpentligvis kan få muligheten til å rette opp inntrykket, og gi dere en enda bedre totalopplevelse.

Vennlig hilsen
Benedicte

Reisende som så på Vista Bar og Brasserie, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Vista Bar og Brasserie? Del dine erfaringer!