“service er for dårlig...”
Anmeldelse av Smakverket

Smakverket
Vurdert som nr. 111 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Moderne
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. januar 2019

be...dre å finne et hyggelig sted for en bedre totalopplevelse.
maten var helt ok, men servicen fra vi gikk inn døren til vi forlot lokalet var under pari.

Takk, geitwee

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Pleier å gå her for en kopp kaffe og kanskje en scones. Fint å se ut vinduene på folk som haster forbi. Har også for noen år siden spist chibatta med kylling. I dag bestemte jeg meg for en salat med bla asparges og feta. Æsj, det er det verste jeg noen gang har betalt penger for å spise i Bergen. Noen merkelige lunkne småpoteter revet i to. Bittelitt feta, vassen posesalat og en kleimete avokadokrem. Det var fryktelig. Er glad i å lage mat selv, dette hadde jeg vært flau av å servere!! Ca 200 kr for dette inkludert en svart kaffe er plyndring!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Laila T
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Her får man det man forventer, ingen skuffelser. Gode på kaffi, gode på mat, god service og super atmosfære:) kommer tilbake!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Trudels88
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Igjen en smaksopplevelse på denne bistroen. Her holder de kvaliteten høyt!
Mye folk på denne lørdagen, men alle fikk god service. Ikke ble det lenge å vente på maten heller. Tilstedeværende servitører bidrar til å ivareta stedets gode omdømme! Anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, travelmann3
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Ok kaffe og espresso. Fine lokaler og bra støynivå. Chiabatta med kylling og kaffe til vel 200 kroner er relativt stiv pris. Men i tillegg viste det seg at kyllingen var knusktørr og smakløs. Alt i alt litt skuffet - særlig over maten som i første omgang så veldig innbydende ut.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, PerE178

Reisende som så på Smakverket, så også på

Har du vært i Smakverket? Del dine erfaringer!