“Fantastisk mat, til grei pris!”
Anmeldelse av Smakverket

Smakverket
Vurdert som nr. 115 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Moderne
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. august 2021

Spiste lunsj med noen kollegaer - og fikk uventet tidenes matopplevelse! Det var de beste eggs benedict jeg har spist, og jeg som er litt skeptisk til ørret og rogn klarte bare ikke få nok!
Sausen var nydelig og alt til en ok penge! :) Servicen var også hyggelig og kjapp, men lokalet trenger nok nye møbler. Verdt en tur til byen ens ærend for lunsj her! :)

Takk, Amila S

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Har vært veldig fornøyd her tidligere. God mat som er verdt pengene. I dag fikk vi imidlertid ikke sette oss ned fordi vi hadde med barnevogn, til tross for flere ledige bord. Veldig trist og skuffende. Kommer ikke tilbake.

Takk, Ponnii
Anmeldt 28. februar 2021

Jeg ville bare få fram hvor utrolig fantastisk smakverket er når det kommer til mat, kaffi, betjening og atmosfære. Dette er en perle i Bergen by og jeg anbefaler alle på det sterkeste å ta turen innom!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Hilde J
Anmeldt 9. august 2020

Spiste lunch på Smakverket, og har vært der mange ganger tidligere.
Vi valgte lakse- og rekesmørbrød. Maten er god, pent anrettet, hyggelig service.
Lokalet trenger absolutt "et lite løft" nå.
Sofaer der stoppen kommer ut, trekker ned for et anerkjent sted.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Grethe L
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Et av de beste stedene vi har her i Bergen for et godt måltid midt på dagen, og ved siden av ligger KODE med en helt fantastisk Munch-utstilling.
Her kan du ta med deg barnevognen, mor og far kan nyte gode retter, fine viner og nydelig kaffe, og du kjenner det er puls her..
Anbefaler!

Dato for besøk: november 2019
Takk, Anne Margrete Ø

Reisende som så på Smakverket, så også på

Har du vært i Smakverket? Del dine erfaringer!