“Som forventet”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kyllingkebab og plain burger var veldig god. Fahitas bar preg av å ha stått på vent en stund. Salaten var død og det varme var ikke så varmt som det burde. Pluss for hastighet og kul musikk.

Takk, Jarle T

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Her har de fått litt mer på menyen siden sist. Gode smaker, veldig greie bestillingsrutiner. Spiste innbakt torsk og entrecote. Barnemenyen var også topp og tilpasset de fleste barn.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Stinus165
Anmeldt 13. juni 2021

Bestilte kylling Quesedilla fra Egon Som jeg vet er god, men da jeg fikk den levert så den helt most, gammel og forferdelig ut... I tillegg smakte den som om den var laget dagen før... helt grusom

Takk, Matgutt12
Anmeldt 3. oktober 2020

Bra mat og god drikke. Verdens beste ansatte. Kunne ikke hatt det bedre Hyggelig plass, og herlige folk som er ansatte

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 384nilsgunnare
Anmeldt 22. juli 2020

Står lange køer på utsiden, ser det er 10-15 ledige bord ute, sjekket inne også, mange ledige bord, flere ansatte står og henger mens kundene står utenfor restauranten for å bli fulgt til bordene. Åpenbart ingen forståelse for at kunder ved bordet har større verdi enn kunder i kø.
Ikke opplevd maken ved å se så passive ansatte og mange ledige bord som man så var vasket og klart til gjester.
Her kommer vi ikke igjen, og anbefaler å skygge unna. Både dårlig servise og overpriset.

Takk, 890gryt

Reisende som så på Egon Bristol, så også på

Har du vært i Egon Bristol? Del dine erfaringer!