“Maten en kulinarisk nytelse og ypperlig service!”
Anmeldelse av Egon Bristol

Egon Bristol
Vurdert som nr. 16 av 39 Smått og godt i Bergen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat!!! Noen spiste innbakt torsk, en spiste entrecôte og noen pepperbiff. Alle skrøt maten opp i skyene. Pepperbiffen som jeg selv smakte er den beste jeg har spist med veldig godt tilbehør og hjemmelaget peppersaus på huset som var himmelsk god. Tiramisu til desserten var og helt topp. Utsøkte viner til etter anbefalingen fra den dyktige og smilende damen som hadde bordet vårt. Servicen fra de som jobber der er av ypperste klasse. Her blir kundene virkelig tatt vare på. Andre restauranter har mye å hente her. Egon på Torgalmenningen i Bergen kan virkelig anbefales. Her bli man ikke skuffet.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Arild99

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kyllingkebab og plain burger var veldig god. Fahitas bar preg av å ha stått på vent en stund. Salaten var død og det varme var ikke så varmt som det burde. Pluss for hastighet og kul musikk.

Takk, Jarle T
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Her har de fått litt mer på menyen siden sist. Gode smaker, veldig greie bestillingsrutiner. Spiste innbakt torsk og entrecote. Barnemenyen var også topp og tilpasset de fleste barn.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Stinus165
Anmeldt 13. juni 2021

Bestilte kylling Quesedilla fra Egon Som jeg vet er god, men da jeg fikk den levert så den helt most, gammel og forferdelig ut... I tillegg smakte den som om den var laget dagen før... helt grusom

Takk, Matgutt12
Anmeldt 3. oktober 2020

Bra mat og god drikke. Verdens beste ansatte. Kunne ikke hatt det bedre Hyggelig plass, og herlige folk som er ansatte

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 384nilsgunnare

Reisende som så på Egon Bristol, så også på

Har du vært i Egon Bristol? Del dine erfaringer!