“Fantastisk service og mat!”
Anmeldelse av FG Restaurant & Bar

FG Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 39 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 30. juli 2021

Utrolig fornøyd, anbefaler denne restauranten på det sterkeste! Personalet var kjempe hyggelig, og service innstilt. Maten var helt fantastisk.

Takk, veronikak549

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ligger i et lite smug, en koselig resturant med en lun atmosfære
Veldig hyggelige og imøtekommende personale, var opptatt av at vi hadde det bra
Fantastisk biff med tilbehør som virkelig smakte godt
Hadde også en veldig god dessert, sjokoladefondant med friske bær og is
Absolutt en plass vi kommer tilbake til når vi er i Bergen og kan anbefalse på det sterkeste
Du blir nok ikke skuffet

Takk, 925beatricem
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

indrefilet med rotgrønnsaker, urtestekte poteter og rødvinssaus. Mørt velsmakende kjøtt. Grønnsakene var passe varmebehandlet. Det er svært sjelden jeg ummer av mat på resteurant, men det måtte jeg gjøre i dag. Anbefales

1  Takk, 682_see
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Denne restauranten overrasket oss veldig. Ligger litt skjult til på enden av bryggen. Vi spiste indrefilet og fish & chips. Muligens beste biffen vi har spist ute! Det var rause og gode porsjoner og smakte veldig godt. En plass som anbefales om du vil ha en god middag. Litt treg servering fra personalet men dette er sikkert grunnet litt nedbemanning pga corona. Alt i alt en veldig bra opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Stinus165
Anmeldt 22. oktober 2020

Restauranten la meget godt til rette for oss da vi feiret 70-årsdag midt i corona'en, med flere gjester i risikogruppen. Vi følte oss vel ivaretatt og det var dekket slik at det var god avstand mellom gjestene. Servicen og maten var, som alltid, helt fantastisk! Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Beli_No_3

Reisende som så på FG Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i FG Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!