“Middag ”

God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk sted og fantastisk betjening!
Et sted man føler seg velkommen og gleden over å bruke lokal mat kommer i høysetet. Som gjest føler man seg nesten kongelig behandlet.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 361wenchej
Christinablie, General Manager på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kjære Wenche,

Vi setter stor pris på hyggelig tilbakemelding, og vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Ble møtt av svært hyggelige servitører og følte oss velkomne fra første sekund. Koselige lokaler. Vi bestilte 5 retters meny. Nydelig mat og veldig god informasjon fra servitører og kokker. Svært gode viner. I det hele tatt en utmerket opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 231froden

Vi takker for hyggelig tilbakemelding og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Dette var en av de beste opplevelser på matfronten i Bergen, noen sinne!
Utmerket service, god mat og flotte viner til rettene. Prisen er noe høy, full pakke ble kr 1650 per person, men det var verdt det!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bj_rnegilt

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 16. januar 2019

Fantastisk restaurant i nydelege lokale og perfekt beliggenheit. Servicen står i stil til resten. Verkeleg å anbefala.

Takk, sissel584

Hei Sissel,

Vi setter pris på hyggelig tilbakemelding, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig personale som var tilstede hele tiden.
Anbefaler virkelig denne koselige restauranten.

Takk, anitabjornnes

Hei Anita,

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!