“Herlig vegetarmat, hyggelig og personlig touch”
Anmeldelse av 1877

Vurdert som nr. 2 av 486 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 19. juli 2019

Vi bestilte vegetarmeny på forhånd og fikk et spennende og velkomponert måltid med deilig vinpakke til. Servitøren og kokkene tok spesielt godt vare på oss, hadde en personlig touch, og bidro til at det ble en interessant og hyggelig kveld fylt av veltilpassede smaker.

Takk, Tor Andreas D
Restaurant_Bergen, Daglig leder på 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Tor Andreas,

Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å lese at også vegetarmenyen falt i smak. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 14. juli 2019

1877 er en restaurant hvor du kan slappe av og nyte det en får servert, vi gikk for en helaften med vinpakke. Det var mange smaker som en aldri har opplevd før og dette er en av de beste måltidene jeg noen gang har opplevd og spist. Helt fantastisk. Restauranten hadde valgt en vinpakke som passer veldig bra til maten de serverte. Personellet introduserte vin og middag på en profesjonell måte som gjorde oss ekstra interessert i hva vi fikk servert. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Hans Kristian A
Restaurant_Bergen, Daglig leder på 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Kjære Hans Kristian,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere var så fornøyd med besøket hos oss på 1877. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

En super aften. Veldig koselig at kokkene presenterte rettene selvmenyen var en overraskelse basert på Saddam g.

Takk, 506maritt

Kjære Marit,

Vi takker for hyggelig tilbakemelding og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Restaurant 1877 har vært blant de mest positive overraskelsene jeg har hatt i byen etter at jeg flyttet tilbake til Bergen for et par år siden. Etter å ha besøkt stedet ved flere anledninger, er den blitt min nye favorittrestaurant i Bergen - og et sted jeg gjerne anbefaler til mine venner som kommer på besøk. I tillegg til fortreffelig presentasjon og innramming av maten er betjeningen serviceinnstilt, kunnskapsrik og virker genuint interesserte i å gi gjestene en spesiell opplevelse. Servitørene er oppmerksomme og sørger for god flyt gjennom måltidet, uten at det blir masete eller anstrengt.

Et sted med hjerte og lidenskap for mat rett og slett.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, myCubanjourney

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det gleder oss å høre at du setter pris på det vi driver meg. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Hjertelig hilsen fra gjengen på 1877.

Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Tusen takk til 1877 og Julian som gjorde "ferden" inn i 30-årene litt mer lystbetont! Vi var en større gruppe som fikk vårt eget private rom (Bestestuen).
Har ingenting å utsette på noe som helst. Både mat og vin var fantastisk og ble servert med mye omtanke og kunnskap.
Kommer garantert tilbake ved en senere anledning, tusen takk for oss❤️

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Ponnii
Restaurant_Bergen, Daglig leder på 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere igjen var så fornøyd med besøket hos oss på 1877. Julian takker og hilser tilbake. Hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Reisende som så på 1877, så også på

Har du vært i 1877? Del dine erfaringer!