“Veldig god opplevelse”

Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 15. august 2019

Jeg kom hit etter et forslag fra en av vennene mine. Imponerende mat- og vinopplevelse. Dedikert stab, med ambisjoner. Dette er rett sted i Bergen - spesielt for "matelskere"! Sterkt foreslått

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Kevin M
Restaurant_Bergen, Daglig leder på 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Kevin,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det er kjekt å lese at du er fornøyd med kvelden hjemme hos oss på 1877. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat, god drikke og god stemning. Fine lokaler i kjøttbasaren ved bryggen i Bergen. Vi kommer definitivt tilbake for mer av 1877 sitt egne brød.

Takk, BeardedNorwegian
Restaurant_Bergen, Daglig leder på 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Tusen takk for flott tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere er fornøyd med besøket. Hjertelig velkommen tilbake for mer av Lucy.

Med vennlig hilsen gjengen på 1877

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Her får du full pakke. Mye god og kortreist mat, med historien rundt råvarene. Måltidet tar tid, men er du ute etter full opplevelse er dette restauranten for deg med følge.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Vemmalvik

Vi takker for hyggelig tilbakemelding og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Gjengen på Restaurant 1877

Anmeldt 19. juli 2019

Vi bestilte vegetarmeny på forhånd og fikk et spennende og velkomponert måltid med deilig vinpakke til. Servitøren og kokkene tok spesielt godt vare på oss, hadde en personlig touch, og bidro til at det ble en interessant og hyggelig kveld fylt av veltilpassede smaker.

Takk, Tor Andreas D

Kjære Tor Andreas,

Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Jeg er glad for å lese at også vegetarmenyen falt i smak. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 14. juli 2019

1877 er en restaurant hvor du kan slappe av og nyte det en får servert, vi gikk for en helaften med vinpakke. Det var mange smaker som en aldri har opplevd før og dette er en av de beste måltidene jeg noen gang har opplevd og spist. Helt fantastisk. Restauranten hadde valgt en vinpakke som passer veldig bra til maten de serverte. Personellet introduserte vin og middag på en profesjonell måte som gjorde oss ekstra interessert i hva vi fikk servert. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Hans Kristian A
Restaurant_Bergen, Daglig leder på 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Kjære Hans Kristian,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere var så fornøyd med besøket hos oss på 1877. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Reisende som så på 1877, så også på

Har du vært i 1877? Del dine erfaringer!