“God mat og hyggelig staff”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 3 av 438 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 2. juli 2020

Veldig god mat og hyggelig staff. Tok godt vare på oss og var imøtekommende.
hadde treretters, men fikk noen positive overraskelser mellom rettene så det føltes som en femretters.
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, Kristian L

Anmeldt 30. juni 2020

God mat og godt drikke. Avslappet, men kyndig service. Koster en del, men er absolutt verdt pengene.

Takk, Kj_benhavnErling
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Tror vi må ha vært der på en dårlig dag. Hadde store forventninger til 5 retters med vinpakke, men ble mer og mer skuffet for hver rett. Hovedretten bestod av et fettstykke fra gris som var rett og slett uspiselig. Vi måtte sende det ut etter ett bit og bad om å få noe annet. Det kunne vi ikke, så vi fikk samme rett på nytt med litt mindre fett, men det hjalp lite da kjøttet var seigt og smakløst. De andre rettene kunne vi spise, men det var langt fra noen gastronomisk opplevelse. Dette var så dårlig at selv ikke OK viner kunne redde helhetsinntrykket fra terningkast 1. Spesielt med tanke på at regningen kom på kr. 3.280,- for to personer.

3  Takk, Kjell E
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Dessverre ikke hva vi forventet. Vi ble ikke imponert. Vi ble anbefalt restauranten men ble skuffet.

2  Takk, Marianne912
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Denne restauranten er Bergens beste. Kjøkkenet er ekstremt profesjonelle, maten er aldeles utsøkt. Alt er kortreist, og alle ingredienser har fått skinne i sin fineste pryd. Vinen er perfekt utplukka til kvar rett. Bergens beste restaurant!

Takk, linnk2015

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!