“En fullverdig helaften med”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 2 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En fullverdig helaften med smaksrik og velkomponert meny - lokale råvarer og perfekt tilpasset vinmeny! Uformell stemning men likevel en opplevelse av eksklusivitet! God kjennskap til mat og vin fra vennlige servitører - vi kommer igjen! Takk!

Takk, sunshine19741

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bra komponert 5-retter fra et meget kompetent kjøkken. Bra vinliste og kunnskapsrik sommelier! Kommer gjerne igjen.

Takk, Thomas H
Anmeldt 10. juli 2020

Vi snakker micromat, litt molekylær tilnærming til smakene.
Trolig kun 3 av 100.000 som har tilstrekkelig smaksløker til å merke den lille stilken av gnuttekrøvel funnet bak utedassen på Ulriken (hvis slikt finnes)
men HERRE MIN HATT hvor godt det var !!
5 retter pluss llitt starters og avslutninger.
Svele med rødbet... hvem kunne tenkt på en slik kombinasjon !
Fantastisk kongekrabbe og lysing.
Hvis noe skulle trekke ned var det for hard salting av kalven.
Kommer tilbake (når jeg får råd) !

1  Takk, Tore T
Anmeldt 9. juli 2020

Vi spiste 5 retter med vinmeny. Måltidet var en fantastisk flott matopplevelse. Maten var basert på lokale, norske råvarer og nydelig anrettet i en herlig komposisjon. Hyggelig betjening og en fin og uformell atmosfære. Tusen takk for et fantastisk måltid!

Dato for besøk: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, 920eirikg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Besøk gjerne denne restauranten hvis du ønsker svært god mat og service. Her følte vi oss velkomne fra før vi kom inn i restauranten. Vi hadde nemlig litt problemer med å finne døra, og en av stedets servitører kom løpende ut for å hjelpe oss.

Servitørene var gjennom hele kvelden akkurat passe oppmerksomme på en uformell, men trivelig måte. Vi vil absolutt komme tilbake om vi er i Bergen ved en senere anledning.

Maten var vi også fornøyde med. Her var det mye sjømat og lokale råvarer. Vi fikk også restaurantens eget surdeigsbrød, fra surdeigen med navnet Lucy.

Vi spiste 5-retters med vinpakke.

Takk, SunnivaS4

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!